De python is de attractie die ik mij het meeste kan herinneren:
Ik was 10 en was met een vriendin en haar vader in de Efteling. Deze vriendin, Vera, ging er zelf ook pas voor de 3e keer in.. Zij zei dat zij altijd haar ogen dichthield, maar ik had me al voorgenomen om dat niet niet doen… Toen ik erin zat, kreeg ik enorm veel kriebels overal..Eenmaal op de lifthill vond ik het toch wel spannend, omdat die baan ‘op je af’ kwam.. Bij de eerste afdaling naar de looping toe zag ik kei veel sterretjes… Daarna ging alles vanzelf.. Het was voorbij voordat ik het wist en daarna wilde ik meteen nog een keer….
De eerste keer pegasus vond ik minder spectaculair.. Ik vond het gewoon een houten achtbaan waar je in moest gaan zitten en over je heen moest laten komen… Alleen wel was het meteen duidelijk dat je je bij de laatste bocht goed moet tegenhouden
De vogelrok deed ik voor het eerst 3 jaar geleden.. De allereerste dag met een Eftelingabo. Ik was samen met Karin in het park.. Ik had al niet zo'n goede ervaringen met binnenachtbanen, dus was van tevoren al een beetje negatief ingesteld… Maar karin haalde me over er toch in te gaan.. En hoppa daar ging ik Tja, is me niet tegengevallen…
De pirana was gewoon leuk… Lekker nat worden en niet weten waar de golven komen!
De bob was gewoon instappen en afwachten…
Zo was het bij de Villa volta ook…