zomeravonden drukker of minder druk bij de attracties

• robbin

op de 7 zomeravonden zou je dneken dat toch de meeste voor de artiesten gaan en dat het dus minder druk bij de attracties is

is dat ook zo ????????????????

• Gemma

Nou ja, dat zou je denken ja.. Maar soms valt het toch nog tegen.. Want als het heel druk is in de Efteling, (bijv. knollenveld ook vol), dan staan er veeeeeeel mensen bij de podia.. Maar er zijn dan zoveel mensen, dus is het vaak net zo druk/drukker bij de attracties dan op andere zeven mijls dagen! (zijn mijn ervaringen…)

• Nanne

ja ik heb vorig jaar de bob 's avonds willen doen en toen hebben we een uur moeten wachten (oke toen waren de andere karretjes er nog) en bij de pagode moest je ook lang wachten een halfuurtje… alles stond dan vol!

• Angie

Dit jaar ben ik nog niet naar de zomeravonden geweest, maar vorig jaar was het tijdens de zomeravonden meestal erg druk bij de attracties. Zoals mijn voorgangsters al aangeven, stonden er vaak lange wachtrijen, zelfs bij attracties waar het normaal gesproken wel meevalt met de wachtrijen. Denk hierbij bijv. aan de Pagode en de Gondoletta. Het entertainment tijdens de zomeravonden staat dus niet garant voor korte wachtrijen bij de attracties.

• Vogel Rob

Ik vind ook wel dat het drk is, maar de laatste en de eerste uren zijn toch wel rustiger dan de rest van de dag, over het algemeen is 's avonds toch nog wel rustig.