hallo,ik ben oma en wil graag met mijn kleinkinderen een dagje naar de efteling
welke dag is het het minst druk?
groetjes marlies emonds…..
Ik ben vandaag met mijn zoontje geweest, we konden overal zo doorlopen, echt nergens hoeven wachten. Terwijl het parkeerterrein toch aardig vol stond! We waren er pas om 14.00u, maar de Efteling is nu tot 21.00u open, dus tijd genoeg. Ik zou een door de weekse dag adviseren, weekenden zijn behoorlijk druk, zeker nu de zaterdagen, dan zijn er optredens!
En dan is het beste nog een doorde weekse dag waarop geen zon voorspeld wordt.. (als er regen voorspeld wordt, snap ik dat je niet gaat..) maar als er alleen geen zon voorspeld wordt, zal het waarschijnlijk ook wel wat rustiger zijn (of er moeten meerdere dagen achter elkaar zonloos zijn aangegeven..)
nou dat kan hoor maar ik ben ook pas in de efteling geweest op een vrijdag gingen we het was prachtig weer en was gewoon rustig in het park zelfs bij de Fata morgana was het rustig zelfs bij de Vogelrok stond de hele dag geen rij en dat was ook bij de droomvlucht en de Python zelfs bij de bob stond geen rij ik denk toch de ene keer is echt druk in het park zoals het op de site staat vermeld en de ene keer is het gewoon rustig.
maar het kan ook zijn dat ik mis heb want ik ging toen in de periode van de vakantie dat nog niet heel nederland vakantie en toen ging had de regio den haag al vakantie en had Brabant nog niet.
maar op de site van de efteling stond bij de openigstijden dat ik op een drukke dag ging ik heb alleen bij de het hek een mensen massa gezien toen het park open ging en toen rond acht uur het park verliet was het ook rustig op de parkeer plaats ik had die dag echt geluk gehad.
goetes vincent
Nou ja, dat klopt ook wel.. Maar in de ZevenMijlsZomer wordt het allemaal veel drukker…. Mensen krijgen door dat het park tot 21uur open is, mensen hoeven niet meer te werken/niet meer naar school en meerdere mensen trekken er op uit!
Buiten de zevenmijlszomer is het eigenlijk altijd wel rustig in het park (vooral doordeweeks) Het is dan voornamelijk druk met schoolreisjes en dergelijke…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?