Eieren van de kip en de gans, wat zit er allemaal in?

• Justice27

Hoioi,

Tot grote vreugde van mijn zoontje kwamen we er vandaag (lekker snel hè, gezien het feit dat we al vanaf de opening van het seizoen de Efteling bezoeken!!) achter dat de eieren van de kip en de gans nieuwe vulling hebben.

Er zitten erg leuke poppetjes in, sprookjesfiguren, zelfde ontwerp als de sprookjespins. We hebben vandaag goed gescoord, via ruilen hebben we nu: Holle Bolle Gijs, Langnek, Ezeltje Strekje, Roodkapje, Kabouter, Wolf, Geitje.

Wie weet wat er nog meer in zit? Zijn het inderdaad alle figuren die ook op de sprookjespins staan? Dan zouden we dus nog de fakir, de heks, moeder geit, klein duimpje en de reus moeten bemachtigen. Wie heeft die toevallig al en wil er een foto van plaatsen?

Bedankt!

Justice27

P.S. Vandaag een perfecte dag geweest, overal zo doorlopen, heerlijk! Afgezien van één fikse bui ook prima weer!

• Prins Maurice

Is al langer bekend :) Het zijn de figuren die uit dezelfde reeks komen als de Sprookjesbosseriepins, de knuffels van de Sprookjesfiguren in de souvenirwinkels, de Auto-Pret-Set, het Pardoes Memoryspel en de andere cartoonachtige frutsels van Roodkapje, de Wolf, de Draak, Langnek e.d. Ik vraag me af of het alle poppetjes zijn, maar het zijn er dus wel een hoop, zo te lezen!

Ook zijn de poppetjes bekend van de C1000 Figurino's. :)

• guido

Voor zover ik heb na kunnen gaan zijn het alle figuren uit de 1e serie sprookjesbos pins. Dat zijn tenminste degene die ik heb.

Maw je mist alleen nog de draak.

• Nanne.

ik heb ze alle 8:

- kabouter

- langnek

- draakje

- ezeltje strekje

- roodkapje

- wolf

- geitje

- holle bolle gijs.

meer heb ik er nog niet gezien.