Efteling poes!

• nikki

Hey,

gister was ik in de Efteling. Me moeder heeft de efteling poes weer gezien. Was redelijk mager zei ze.

Wordt hij/zei eigenlijk daar gevoerdt of niet?

En heeft iemand misschien foto's van haar/hem.

Misschien kunnen we hem/haar wel een naam geve.

Parpoes:P

XxxX nikki

• Robin

wij noemen hem/haar sneuwitje het is duidelijk eenzwerf kat en is idd erg mager. is welweer beterder was een hel tijd echt nog heel veel magder volgend mij doet deefteling helemaal niks metdeze kat volgens mij erg zonder voor dat beest vind het eigelijk oo kslecht van de efteling dat ze dat beest latten rond loopen dat beest heeft geen leven zo.

• doortje-efteling

hij word niet gevoerd door de Efteling maar door de bezoekers regelmatig wel, ik zie het vaak gebeuren..

het is een mannetje en hij zit er al (zeker) 4 jaar

dat is alles wat ik weet

• calimero

Er zitten al heel lang katten in de feteling. Er lopen er nog twee rond. Waarvan een grijze. De katten laten zich niet zo vaak zien aan de bezoekers. Maar ze scharrelen rond bij de horeca punten. Vanuit de efteling word er niks aan gedaan.

• Prins Maurice

Nou, hij wórdt in ieder geval wel gevoerd, anders zou hij nu al lang en breed aan het ontbinden zijn ;)

• jolanda

anders gaanw e een keer met zn allen heen voor de poezen en nemen we een heel lunchpakket voor m mee schoteltje melk eten snoepjes:p

alleen hopelijk laat hij zich zien:p..

liejfs jolanda