Foto's 2e zomeravond: 23-07-2005

• Nils

Mooie avond, weinig 80's, veel foto's!

• Justice27

Echt prachtige foto's!! Die bovenste van Lee is echt leuk!

Groetjes,

Justice27

P.S. Ik heb deze zomeravond helaas gemist, maar ben met man en zoontje naar de kermis in Tilburg geweest, ook erg leuk! Oh, misschien een tip voor degenen die die polsbandjes verzamelen van Livestrong enzo: Morgen, roze maandag, komt er op de kermis een speciaal bandje “embrace pink” uit om te laten zien dat je gay bent , gay vrienden hebt of om te laten zien dat je niets tegen gay hebt. Er schijnen nu al honderden mensen vraag naar te hebben, het wordt een erg popi bandje.

• Angie

Goeie foto's Nils. Je hebt weer flink je best gedaan. Ik vond het een erg gezellige zomeravond gisteren. Het was mijn eerste dit jaar, maar zeker niet de laatste. De sfeer was goed en het weer viel mij ‘s avonds 100% mee. Het was eigenlijk heel aangenaam buiten gisterenavond. Van de optredens heb ik niet zoveel meegekregen, maar op zich gaat het mij daar ook niet om tijdens de zomeravonden. De sfeer en het doen van attracties in het donker vind ik toch wel het meest bijzonder van de zomeravonden. Voor het eerst de Bob in het donker gedaan. Echt een aanrader vind ik. Ook de Gondoletta in het donker was weer fantastisch. Wel druk ’s avonds bij de Gondoletta en de Pagoda, maar ja. Verder viel het op zich wel mee met de drukte vond ik.

O ja en de show in het theater was weer geweldig. Vooral de show van 19.00 uur was absoluut een topshow. De zaal zat nokkie vol, zelfs het balkon, en het dak ging er dan ook af. Super improvisaties van diverse acteurs. Echt weer geweldig. Ik ben fan :-).

• robbin

de gouden microfoon :-)

• Nanne.

mooie foto's Nils. ik heb jouw gisteren gemist geloof ik. maar de foto's zijn weer toppie!