verrassingsavond

• Vogel Rob

Hey allemaal,

wie komt er op de komende (verrassings)zomeravond? Laat me jullie suggesties horen!

Gr. Vogel Rob

• Angie

Goeie vraag. Ik ben er benieuwd naar en we hebben het er afgelopen zomeravond inderdaad ook al over gehad wie het zou kunnen. De naam die ik veel gehoord heb is die van Frans Bauer. Zelf gok ik op Ali B. Maar het is natuurlijk ook heel goed mogelijk dat het een totaal ander soortige avond wordt dan de andere zomeravonden, alhoewel ik betwijfel of men bij de Efteling zo origineel is. Ik ga me in ieder geval laten verrassen.

• Gemma

Angie, je bent er dus bij :D:D

Ik zelf denk dat het niet hele bekende artiesten zullen zijn: die zullen ze wel aankondigen als publiekstrekkers.. Maar Frans Bauer zou wel erg gezellig zijn!!! :D Ali B. lijkt me wat minder… Maarr dan hebben we nog wel Debeukerin in het Anderrijk.. Dus dan moet het wel weer een superavond worden :D

• ikke

ik ben er!

• Prins Maurice

Ali B.

• Albert-Jan

Ik ben er niet want ben dan al op vakantie, maar weet al wel wat jullie alemaal te wachten staat! Overigens laat ik geen hints vallenm, want dan is het geen verrassing meer :-) Wat een verrassing zou het voor jullie zijn als ik jullie suggesties tot nu toe lees… Allemaal enorm veel pelzier enne, neem je fotocamera mee!

twinkels, aJ

• John

Vogel Rob schreef:

>

> Hey allemaal,

> wie komt er op de komende (verrassings)zomeravond? Laat me

> jullie suggesties horen!

>

> Gr. Vogel Rob

zaterdagmorgen weet ik het….

• Justice27

Ik hoop op Hans Klok! Kleine kans, aangezien hij ook al drie maal daags in Duinrell staat, maar dat zou ik persoonlijk een er-rug leuke verrassing vinden!!!

;-)

• Mastodon

Ik vrees K3.

Ik denk niet dat de verassing alleen onbekende artiesten zouden zijn, dat zou blij maken met een dooie mus zijn.

Cheerz,

Barry

• pardijntje

K3 zou wel leuk zijn, toch?