TR 26 juli 2005

• Kevin Mulders

Ook voor mij weer een dagje Efteling. Niet echt bijzonder veel foto's gemaakt, maar hieronder tocht een selectie.

De Märklin-expositie komt er weer aan:

En ook Lego komt terug:

En verder die dag…

Drukte rondom één van de bootjes

Verder was er een storing bij Droomvlucht die redelijk lang duurde, was het vrij druk in het park en viel het me op dat er enkele onderdelen van de stoomcarroussel weg waren voor onderhoudswerkzaamheden.

• Prins Maurice

Kevin, voortaan even & vervangen door < b > & < / b > :)

Hierdoor krijg je geen ‘strong’ te zien voor en na de foto.

Verder leuke foto's! Ik krijg al weer helemaal zin om te gaan :) En zat je in Droomvlucht toen die storing kwam?

• Robin

leuke foto's

• me2

Mag ik vragen hoe jullie dit lukt om foto,s op dit forum te zetten?

Ik wil dit zelf ook graag doen , maar kom niet verder dan wat knippen en plakken en dat werkt natuurlijk niet op zo'n site.

Als iemand mij dit kort en bondig uit zou kunnen leggen , zo simpel mogelijk aub , want ik ben niet zo geweldig met computers!

Dan zijn binnenkort mijn foto's hier ook te zien……….

Groetjes

• Gemma

* foto's uploaden.. (bijvoorbeeld bij http://www.imageshack.us)

* De directe link kopieren en tussen en zetten (aan elkaar…)

• Kevin Mulders

Maurice schreef:

Kevin, voortaan even & vervangen door < b > & < / b >

Ow, sorry! Dit komt natuurlijk omdat ik de foto's ook op andere forums hebt gepost en daar wordt gebruik gemaakt van BBCode. Zal er volgende keer rekening mee houden…

Maurice schreef:

En zat je in Droomvlucht toen die storing kwam?

Nee, we kwamen juist aangelopen toen het bordje ‘storing’ voor de ingang verscheen en een medewerker de bezoekers hiervan verwittigde. Later die dag keerden we terug maar was er nog steeds een storing. Op het einde van de dag (20.15u) konden we wèl de attractie in.