pardoes promenade

• Stefanie

Ik geloof dat deze vraag al eerder is gesteld, maar aangezien niemand reageerd op berichten die 10 pagina's verderop staan en sommigen nu misschien beter geinformeerd kunnen zijn, vraag ik het nog maar eens.

Weet iemand van jullie of die nieuwe muziek op de padoes promenade blijvend is? Ik vond de oude namelijk veel mooier en ook veel beter passend.

• Mastodon

Nou daarin moet ik je gelijk geven, ik vind de oude ook veel leuker. Ik snap ook niet waarom er een nieuw muziekje moest komen.

Cheerz,

Barry

• Prins Maurice

Tja, in de rest van het park klinkt natuurlijk ook al deze muziek, maar ik vind de oude muziek wel een leukere melodie hebben (en ook vrolijker).

Gelukkig kunnen we de oude Promenademuziek nog beluisteren in de Legotentoonstelling en in de Pardoes-suite van het Efteling Hotel :D

• Vogel Rob

Deze muziek is blijvend, de vorige komt niet meer terug, ik heb een tijdje geleden al een mailtje naar de Efteling gestuurd en ze zeiden dat deze muziek definitief is.

Ik vind ook de oude muziek mooier, in legoland werd deze nog gedraaid, als excuus misschien ;)

Vogel Rob

• E-Park

Aangezien deze muziek is gemaakt door een orkest en niet door een syntesizer

Daarom blijft hij ook wel de komende jaren , het is even wennen maar zeker ook een efteling waardige muziek.

Ik vind de muziek van het pad van de traptreintjes naar het ruigrijk ook heel mooi. ook die mysterieuze zeemand arccordion dat is erg mooi.

• Stefanie

:( Zonde. Erachteraan met de deegroller zou mijn oma zeggen :D

Weet iemand misschien of dit nummer ergens te verkrijgen is? Ik kan namelijk niet (meer) krijgen.

• Chris

Deze muziek blijft zo, deze nieuwe muziek was namelijk veel te duur om tijdelijk te zijn. Aangezien er nu echt met een flink orkest is gewerkt.

Overigens is er verder niemandd die een ontzettend kerstmis-home-alone-gevoel krijgt bij de nieuwe muziek?

• Prins Maurice

Ik niet, ik krijg er juist een Disneyland-Amerika-Hollywood-feeling (:D) bij, vooral het stuk bij Het Huys en de Promenade. Ik vind het zeer mooie muziek, die goed bij de Efteling past!

• Vogel Rob

Stefanie schreef:

>

> :( Zonde. Erachteraan met de deegroller zou mijn oma zeggen :D

> Weet iemand misschien of dit nummer ergens te verkrijgen is?

> Ik kan namelijk niet (meer) krijgen.

Goed op internet zoeken;)