Foto's Efteling 30 juli 2005

• Angie

Gisteren de derde zomeravond bezocht. De zogenaamde verrassingsavond, wat inhield dat van te voren niet bekend was gemaakt welke artiesten er op zouden treden. Wat de verrassingen waren is te lezen in deze post http://www.prikpagina.nl/read.php?f=811&i=48854&t=48794 . Persoonlijk vond ik de vorige zomeravond een stuk gezelliger. Ben deze keer dan ook rond half 10 huiswaarts gekeerd. Vervelend was vooral dat ?s avonds alles zo nat was t.g.v. de enorme hoosbui eerder op de middag. Het veld bij het grote podium was veranderd is één zompig geheel.

De show in het theater van 19.00 uur was wederom erg leuk, net als vorige week. Ook nu weer was de zaal tot aan de nok toe gevuld. De show was enigszins afwijkend deze keer omdat één van de Karen?s afscheid nam van de show. Dit leverde redelijk wat improvisatie op in de show. Ik vind de show van 19.00 uur tijdens de zomeravonden echt een aanrader. Wees er wel op tijd bij, want vol is echt vol. Bij het verlaten van het theater na afloop van de show, zag ik overigens nog dat Michel den Dulk zich ook onder het aanwezige publiek bevond.

Oud & Nieuw

Deze pop in Carnaval Festival was ernstig kapot gisterenmiddag. Z?n hele hoofd met alle hoeden erop leek finaal te zijn afgebroken van zijn romp.

• Nanne

mooie foto's, voor mij pas weer efteling als ik jarig ben!

en tja ik vond de artiesten die met de verrassingsavond kwamen nu niet spectaculair ofzo… dus vind het eigenlijk niet erg om die te hebben moeten missen.

• John

Angie schreef:

> Deze pop in Carnaval Festival was ernstig kapot

> gisterenmiddag. Z’n hele hoofd met alle hoeden erop leek

> finaal te zijn afgebroken van zijn romp.

Zaterdagavond lag er een doek over, ik vroeg me al af wat er aan de hand was, maar ook dat is me nu duidelijk geworden.

Leuke foto's gemaakt Angie…

Groeten John

• Vogel Rob

Angie schreef:

>

> De zogenaamde

> verrassingsavond, wat inhield dat van te voren niet bekend

> was gemaakt welke artiesten er op zouden treden. Wat de

> verrassingen waren is te lezen in deze post

> http://www.prikpagina.nl/read.php?f=811&i=48854&t=48794 .

Deze post was op de zaterdag van de verrassingsavond al gepost, toen stond het al op de efteling-site, dus daarvoor was het nog niet bekend.

Verder hele mooie foto's

Vogel Rob

• samantha

mooi foto,s was leuk om je nog even gezien te hebben

groetjes Samantha

• Robin

weer top foto's angie