We waren vandaag een dagje in Duinrell, en we kwamen nog wat bekends tegen.
Verder alle lof voor de show van Hans Klok hoor, hij bleef tot het einde op het podium.
(Nee echt,.. de show op zich was fantastisch, de assistentes ook )
Whahaha, wat grappig (en lelijk). Dit was zo ongeveer het enige dat ik me nog herinnerde van vroegere bezoekjes aan Duinrell, de uitgebeelde sprookjes. Ze zijn er dus nog steeds zie ik wel. En inderdaad afgekeken van de Efteling, maar dan lelijk en slecht uitgevoerd. Gelukkig krijg ik morgen de mooie, originele exemplaren weer te zien in het enige echte sprookjespark, de Efteling :-).
Hoe was Duinrell overigens verder John? Ben wel benieuwd naar wat je van de attracties vond.
Angie schreef:
> Hoe was Duinrell overigens verder John? Ben wel benieuwd naar
> wat je van de attracties vond.
Tja, tis geen Efteling natuurlijk, maar we hebben ons best vermaakt.
Het Tikibad is super met al die snelle glijbanen en enkele attracties waaronder die Splasch en de rodelbaan zijn ook erg leuk.
Eigenlijk geeft het park voor ieder wat wils.
De 17 euro entree was het echt wel waard, mede door die spectaculaire show van Hans Klok.
Groeten John
Ik ga maandag de 15e met een vriendin, speciaal voor Hans Klok. Heel Duinrell is best leuk hoor,maar ik ben er vorig jaar ook geweest (ook toen Hans Klok er stond) en dat maakt het toch extra leuk. Op woensdag 17 augustus om 17.00u houdt hij trouwens een handtekensessie en kun je hem vragen stellen, tot 19.30u. Helaas…. ik werk dan en kan het niet halen!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?