Efteling foto's 03-08-2005

• Angie

Zoals in het nieuwe Pythontreintjes topic reeds vermeld was ik vandaag dus ook in de Efteling en heb ik het voorrecht gehad de nieuwe treintjes in actie te kunnen zien en er een ritje in te kunnen maken. Zoals in het andere topic reeds vermeld vind ik het beperkte zicht t.g.v. de beugels dus erg jammer.

Verder een lekker dagje Efteling gehad. Het weer was boven verwachting en de drukte in ieder geval niet zo erg als gisteren, alhoewel het wel behoorlijk druk was in het park. ?s Avonds heerlijk gegeten in theaterrestaurant Applaus. Naar mijn mening is het eten er beter dan vorig seizoen.

De nieuwe Python banieren.

Nieuwe trein in actie!

Nieuwe trein op de lifthill.

De nieuwe stoelen en beugels.

De oude trein. Die reed vandaag dus niet meer. Men reed met één nieuwe trein.

Nogmaals de oude trein.

Een andere primeur van vandaag. Tot mijn verbazing zag ik op het Herautenplein naast de ene roze duif, nu ook twee blauwe duiven. Helaas lukte het me niet om ze naar beneden te lokken, ondanks het door mij aangeschafte zakje duivenvoer :-(. Een betere foto zat er dus helaas niet in.

• Roosje

Top foto's Angie.

En die Python…

Ik ben er niet kapot van…

Mijn hoofd werd helemaal door elkaar geschut en het zat niet helemaal lekker.

• Robin

weer leuke foto's angie

• Vogel Rob

Mooie foto's hoor, deze springt er toch wel uit

Vogel Rob

• Eftelfreak

Yes de duiven zijn terug :D Mooi zo nu hopen dat die natuurfreaks niet weer iets verzinnen om ze niet meer te verven.

• Dennis Swiers

Mooie foto's angie, probeerde je 's morgens nog te bellen voor het python nieuws!!! :P

• Angie

Whahaha, dat had ik in de gaten ja ;-). Ik geloof dat ik wel drie gemiste oproepen van je had. Ik heb je ook nog geprobeerd terug te bellen, maar toen nam jij weer niet op. Even dacht ik dat je in het park was, maar dat bleek niet het geval te zijn. Je broer(tje) daarentegen wel.

• Dennis Swiers

hihi, ik was wel in het park hoor :P