Foto's 4 augustus

• Anita

Hier wat foto's van 4 augustus. Het was best wel druk, maar de wachttijden vielen mee. Hopelijk doen deze foto's het want dit is de eerste keer dat ik foto's plaats (met dank aan Kevin).

Verder was het die dag droog en zonnig. Ik ben niet zo'n held in foto's maken dus ik hoop dat het en beetje te zien is wat erop staat!

• Kevin Olfers

Hey,

Thja het is je gelukt!! en nog eens leuk ook hoor, en het verkleinen van de foto's is weer t tweede.

suc6 ga zoo door

Groetjes kevin

• Anita

Haha, ja het verkleinen *zucht* hoe doe je dat? Hoe krijgen jullie die smiley's erbij?

Greetz

• Vogel Rob

Anita schreef:

>

> Haha, ja het verkleinen *zucht* hoe doe je dat? Hoe krijgen

> jullie die smiley's erbij?

>

> Greetz

Uit FAQ gehaald

Voor vergroten/verkleinen van foto's moet je de foto kopieren naar paint en daar verkleinen of vergroten door op control+W te drukken en bijvoorbeeld 50% in te voeren, deze opslaan en hosten op imageshack.

Vogel Rob

• Anita

Bedankt! Volgende keer zorg ik dat ze kleiner zijn zodat ze beter te zien zijn! En ook bedankt voor de smiley's! :)

• Angie

Haha, deze spoedcursus van Kevin en Rob werpt z'n vruchten af. En Anita is een snelle leerling. En er is duidelijk te zien wat er op je foto's staat hoor Anita :-).