foto's van de afgeloopen week

• Robin

was weer een top wiekend het was erg gezelig tot nu toe de leukste zomeravond tot nu toe. heb weer zin in volgende week. dus nu kommen mijn foto's plus de 2 vriendinnen die ik in amierica heb leeren kennen het zijn 2 leuke meiden hor

dit zijn ze dan de 2 vriendinnen die ik heb leeren kennen in america

dat waaren ze weer

• nikki

Mooi foto´s!

Hahaha leuk die gekleurde duiven!

Hoe hebben ze dat nou weer voor mekaar gekregen?

Groetjes nikki

• Silvia

http://members.lycos.nl/foto33/np%20(2).JPG

zijn dit je vriendinnen?Twee erg leuke en gezellige meiden denk ikRobin schreef:

>

>Leuke foto's

• Silvia

://members.lycos.nl/foto33/np%20(2).JPG

Zijn dit je vriendinnen? Wat een leuke/gezellige meiden. Denk ik.weleens gezien in En ergleuke foto's

• Robin

.Silvia schreef:

>

> ://members.lycos.nl/foto33/np%20(2).JPG

>

> Zijn dit je vriendinnen? Wat een leuke/gezellige meiden.

> Denk ik.weleens gezien in En ergleuke foto's

whahahahahahahah nee ze zijn geen vriendine van mij ik was tijdens de roden neuzen reis van zondag hun couwbo tijdens de metlie van america vandaar die zin. maar zijn wel 2 ardige meiden

• Angie

Robin je foto's van de diverse artiesten van zaterdagavond zijn erg goed gelukt zeg. Aan de foto's te zien moet je er wel heel dichtbij gestaan hebben. Ik ben afgelopen zaterdag niet geweest, maar op deze manier krijg ik in ieder geval nog een goed beeld van de diverse artiesten. Ziet er goed uit.

Ook je foto's van de gekleurde duiven vind ik erg leuk. Sowieso erg tof dat ze weer terug zijn.

• Silvia

> whahahahahahahah nee ze zijn geen vriendine van mij ik was

> tijdens de roden neuzen reis van zondag hun couwbo tijdens de

> metlie van america vandaar die zin. maar zijn wel 2 ardige

> meiden

Robin,

Ik was te snel met reageren.Had eerst niet goed gelezen. Deze meiden “ken”ik wel (Ik weet wie ze zijn)

Silvia