de vliegende hollander

• ik

Ik heb gelezen dat er 6 scenes komen in dvh. Moet ik dan denken aan iets zoals scenes als fata morgana,>> de markt, haven. en droomvlucht>>, het moeras en die planeten in de ruimte. Heeft iemand hier een idee over? En nog een vraagje wordt het nu een binnen en buiten attr. of alleen binnen. Alvast bedankt:):):)

• Silvia

ik schreef:

>

>

> Ik heb gelezen dat er 6 scenes komen in dvh. Moet ik dan

> denken aan iets zoals scenes als fata morgana,>> de markt,

> haven. en droomvlucht>>, het moeras en die planeten in de

> ruimte. Heeft iemand hier een idee over? En nog een vraagje

> wordt het nu een binnen en buiten attr. of alleen binnen.

> Alvast bedankt:):):)

binnen of buiten???????????? Dat is nog een verrassing Gewoon even geduldhebben! De heren/dames van de Efteling zullen dat best bekend maken als het zover is.

Alle berichten die je wel eens leest. Zijn die wel betrouwbaar?Zelf denk ik van niet.

• ik

O sorry Sylvia, niet aan gedacht.

Voor iedereen die mijn topic leest. Dit is wat ik gehoord heb, dus misschien niet waar.

• Angie

Dat van die zes scènes is volgens mij wel waar hoor. Dit is ook af te leiden van de bouwtekeningen die op/door Eftelist zijn gepubliceerd. En verder is in ieder geval zeker dat het een binnen en buiten attractie gaat worden, die ook gedurende de winter Efteling geopend zal zijn. Daarmee houden de zekerheden omtrent deze nieuwe attractie wel zo'n beetje op, aangezien de Efteling er zelf nog niets over bekend gemaakt heeft officieel.

• eftelingetje

heey mensen..

ik weet het allemaal niet wat voor iets het word ofzo,maar dat zien we wel als het klaar is..

groetjes eftelingetje