Efteling poppenkastpoppen

• Hilde

Ik kreeg vandaag met mijn bankafschrift een foldertje mee dat als je een pardoesspaarrekening opent gratis Efteling handpoppen krijgt.

er zijn 6 verschillende:

Holle Bolle Gijs

Draak

Kabouter

Pardoes

Roodkapje

Wolf van de 7 geitjes.

zijn van hetzelfde design als de poppetjes van de C1000 actie.

zal nog proberen of ik ze gescand krijg.

Groetjes Hilde

• Angie

O, wat een leuke actie zeg. Ik ben heel benieuwd naar die handpoppen. Ik heb echter geen rekening bij de betreffende bank, want ik neem aan dat het om de ABN/AMRO bank gaat. Ik hoop dat het je lukt om ze in te scannen, want ik ben erg benieuwd hoe ze er uit zien.

• Silvia

Op een ander forum heb ik foto's gezien van deze poppen. ze zien er echt heel leuk uit.

• Hilde

het scannen is niet gelukt helaas. de scanner werkt niet mee.

op de site van abn: www.abnamro.nl ,staan wel tekeningen geloof ik maar geen foto's.

misschien heb ik morgen meer geluk of heeft iemand anders een rekening bij de abn en een werkende scanner?

groetjes Hilde

• Miriam

Ik was afgelopen week op een braderie waar de ABN een kraampje hadden ingericht. Daar stond een display van deze poppen. Ik heb met mijn telefoon ene foto gemaakt om een klein idee te geven hoe ze eruit ziet

Groetjes Miriam

• guido

Ik heb de poppen in m'n bezit en op verzoek plaats ik ook hier de foto's (zoals ik ze ook op dat andere forum geplaatst heb, hè Silvia)

• Angie

Zowel Miriam als Guido bedankt voor het plaatsen van de foto's. Leuk om te zien die handpoppen. Wat moet je er nu precies voor doen om ze in je bezit te krijgen?

• guido

Een Pardoesspaarrekening openen voor een kind bij de ABN AMRO.

Volgens mij is het iets van:

- rekening openen 2 poppen

- 100 euro storten nog 2 poppen

- 40 euro automatisch sparen weer 2 poppen

Ik kan me vergissen in bovenstaande bedragen, maar het komt wel op zoiets neer.

• Silvia

Guido Dank je wel