Bij ons (Zuid-Holland) beginnen inderdaad a.s. maandag de scholen weer. In ieder geval de basisscholen, dus dat zal zeker wel wat schelen. In Brabant (regio Zuid volgens mij) heeft men komende week nog wel vakantie. Verder hangt het natuurlijk ook van het weer af hoe druk het zal zijn in het park.
Het is sowieso raadzaam om te zorgen dat je er op tijd bent, dus voor 10.00 uur. Zelf loop ik zodra het hek opengaat altijd meteen naar Droomvlucht. Dan kun je er namelijk altijd gelijk in zonder in de rij te hoeven staan. Ben je 10 minuten later dan staat de rij vaak al tot op het plein. De afgelopen twee weken was de wachttijd bij Droomvlucht later op de dag soms 90 minuten. Dan is het dus niet echt leuk meer.
Zelf ben ik gisteren nog in het park geweest. De wachtrij bij de Fata Morgana was toen niet zolang, hooguit 10 minuten. Andere wachtrijen waren aanzienlijk langer, zoals die van de Python (45 minuten) en de Pegasus. Maar die attracties kun je toch niet doen met twee kleintjes.
Als je de mogelijkheid hebt kun je misschien beter wachten tot na het hoogseizoen. De Zeven Mijlszomer duurt nog t/m 28-08, daarna zal het wel weer wat rustiger worden in het park.