Show us your Laven!

• BreBart

Dat ik een Lavenfan ben, zal wel geen groot geheim meer zijn veronderstel ik!

En wie kent ze nu niet! De Laven van de Efteling. Al vele jaren woont dit vrolijke volkje rustig in het Lavenlaer van de Efteling. Met hun eigentijdse uitvindingen hebben ze er samenleving opgebouwd die overeenkomt met een luilekkerland. En al vele jaren zend het Volk van Laaf haar Laven de wijde wereld in. Vanuit de Loetiek vertrekken jaarlijks vele Laven naar andere oorden. En zo ook naar hier, naar België! Zelfs tot in mijn kamer!

En laat ik daar nu toevallig eens wat foto's van hebben genomen! ;)

Laaf Lago

Het Lachhuys

De Magneetlaafjes & de vogelvriend Laafjes

Enkele LetterLaven

Laaf Laban

Laban en zicht op een andere Laaf

Laaf lick, een Laafs Lurkglas, en het Lurk en Limoenhuys!

En tot slot de Laven Libro en Lips

Voor de rest zijn het gewoon nog een fotokadertje en wat posters, maar daar zijn voorlopig geen foto's van.

Zijn er trouwens nog mensen die een voorliefde hebben voor de laven van de Efteling? Post dan gerust ook jouw foto's hier in dit topic! :)

• Ron

Mijn zus heeft bij haar thuis ook allemaal laven staan en hangen. Tot zelfs op het toilet wordt je nog bekeken door de Laven. Zal binnenkort wel wat foto's maken@

Grtz,

Ron

• Eftelfreak

Dat is dus het enige efteling gerelateerde dat er bij mij nooit in zal komen. Laven, ik vind ze echt vreselijk :D .

• eftelingetje

HeeY heeY..

leuke foto's hoor BreBart:D..

leuk dat je ook zo gek bent op laven..

ik zelf heb ook heel veel laven enzo op me kamer :D..

eerst had ik een laven kamer.. maar heb hem inmiddels verranderd in een efteling kamer.. alleen ik heb er nog geen foto's van gemaakt..

maar ik ben er weer weg van..

doei doei groetjes eftelingetje..

• efteltje

Ik zou bijna denken dat je lid was van TP ;).

we hebben hier dus een laaf die op een touwladder omhoog klimt, da's alles.

• Albert-Jan

Heyz Brebart,

Zelf ben ik van mening dat de Efteling in Kaatsheuvel staat en dat de magie niet verder dan de grenzen van het huis van de 5 zintuigen rijkt. Maar wel grappig om te zien dat jij helemaal in to de laven bent. All you need is Laaf.

Groeten Albert-Jan

(Laaf me just a little bit more…)

• Stefanie

Ben ik niet helemaal met je eens, Albert-Jan.

Ik heb mijn vorige slaapkamer ook ooit ingericht als een efteling-kamer (speciaal hoekje voor de laven :D), en ik moet zeggen, heb nog nooit zo goed gedroomd :P

Maarja, voor de een werkt de fantasie helaas wat minder sterk als voor de ander.

Zelf was ik vroeger trouwens bang voor de laven. Heel raar, maar ik had altijd het gevoel dat ze me in de gaten hielden.

Helaas voor mijn moeder ben ik er nu iets te dol op en prijkt er in iedere kamer van het huis minstens één laaf. Natuurlijk wel kamer-gerelateerd ;)

• Albert-Jan

Heel kort ff een reactie. Mijn fantasie werkt prima ook zonder ‘souvenir’ Laven waarvan ik mij afvraag in hoeverre ze van de ontwerptafel van de Efteling afkomstig zijn. Maar ben het eens dat dit natuurlijk voor iedereen verschilt en als jij er beter van slaapt (hoe schattig :-) ) Dan ben ik helemaal voor de exportLaven.

Vriendelijke groeten,

Albert-Jan.