efteling parkdvd

• Perz

Ik had de parkdvd van disney gekocht, ik had verw8 dat dat net zoiets was als die van de efteling (de magische bol). Maar nee. Ik vond die disneydvd verschrikkelijk, ze laten amper wat zien van het park en de hele tijd zn gezin. Vreselijk. Ze laten niet eens binnen wat zien of zo alleen maar die mensen. De eftelingdvd is heilig daartegen, veeeeeeeel beter. Een troost is dat ze verkeerd hadden afgerekend. De kassa gaf 14,95 aan terwijl die dvd 19,95 kost.

Verder zou ik misschien wel die dvd willen kopen. Van dromen met je ogen open en 50 jaar efteling, maar daar moet ik effe over na denken. Want 50 jaar heb ik als band en droomvlucht heb ik ooit gezien op tv en dat vond ik toen niet zo heel geweldig.

Wat is jullie ervaring met de eftelingdvds???????

• TinkY

Ik vind ze mooi! Ik heb de disney dvd ook maar omadt ik grote disney gek ben vind ik hem niet zo erg maar idd laten ze minder zien.

50 jaar efteling heb ik zelf nog niet lijkt me wel erg mooi! dromen met je ogen open ken ik wel(making off droomvlucht) dies mooi.

xxx jantina

• Albert-Jan

Heyz Perz,

De Disneyland resort Paris DVD is in ‘de aanbieding’ bij Disney wat dat betreft ben je dus niet gematst. Althans vorige week stond er een bordje van 19,95 voor 14,95. (This is Disney :-) Ik heb de dvd laten liggen aangezien ik ooit een videoband had gekocht van Disneyland Parijs waarin ook al een afschuwelijk Amerikaans gezin door het park afschuwelijk veel geld aan het uitgeven was en er een ‘sukkeltje met bril’ (leve de commercials van spacsavers) alleen maar kon denken aan POPCORN te triest voor worden, inclusief de Nederlandse nasynchronisatie met Amerikaans accent. Hebben ze die nu op dvd uitgebracht?

De magische bol is dus een aanrader? heb deze al meerdere malen in mijn handen gehad maar tot op heden was ik nog niet overtuigt om tot aanschaf over te gaan. waarschijnlijk neem ik deze zaterdag dan mee…

Die andere dvd over 50jr. Efteling + dromen met ogen open is ook de moeite waard. Al heb ik wel vernomen dat de jubileum aflevering van 50 jr. Efteling welke op videoband is uitgeven, uitgebreider is dan de aflevering welke ze op dvd uit hebben gebracht, da's dan wel weer jammer….

Groeten,

Albert-Jan.

• Anita

Ik was 2 weken geleden in de Efteling en ik heb staan twijfelen welke dvd ik zou kopen. Zelf lijkt mij de Magische Bol het leukst, maar 50 jaar Efteling is ook wel de moeite waard……………..Uiteindelijk heb ik ze geen van beide gekocht. Ik ga nog even bedenken welke ik ga kopen en dan neem ik ze zondag mee (misschien wel allebei ;-)) Nog maar even verder bedenken welke het sowieso wordt…………Misschien dat iemand de doorslag kan geven?? :?