Hoi efteling fants
ik had een geweldig daggie in de efteling met mijn vrienden…. ja joh we hebben eerst een half uur voor het hek daar bij de Fata Morgana staan wachten (wand die was nog dicht.) eindelijk hij ging open dus nu snel ff een Fatatje pakke al eerste! en het leukste is dat die nog dich was, ja, geen wachtrijmuziek (wie ik lekker vind klinken) en alle deuren waren dicht dus wachten wand ik ga echt niet uit die wacht rij wand voor je het weet staat ie bom-vol van hier tot aan het plein. JA hij gaat open wand de muziek begon en ja hoor daar ging de deur open en dus konden we lekker een toggie gaan maken door de Verboden Stad ik meteen m'n fotocamera gereed en daar gingen we. zo gingen we rustig door de Fata Morgana en toen we bij die kerkers kwamen zag ik dat die 2 gevangenen wie normaal rondlopen het niet deden (ik weet niet wie dat nog meer is opgevallen??) toen we weer buiten waren weer ff een serie foto's geschoten zo als ik altijd doe wand Fata Morgana is voor mij m'n favaoriet.
Naar de Fata liepen we richting Pirana, waar een enorme rij stond nou gewelig nu kunnen we wachten. eenmaal in de Pirana viel mij op dat hij niet echt zo ruig was als dat ie normaal wel moet zijn! maar goed dat zal nog wel komen dagt ik wand het park is net open.
Na dat was het tijd voor Het Spookslot wand ik had gehoord dat ze die show aangepast hadden dus ff kijke hé. nu waneer je in de wachtrij staat laten ze de Oosterse Geest horen wat ze normaal niet lieten horen. het plafon in de wachtrij daar waar die kroonluchter kant gaat het plafon licht geven en zie je van die enge schimmen door het plafon vliege.
Nu wilde wij wel weer eens dromen met onze ogen open (Droomvlucht dus) maar daar was de wachtrij onzettend lang waar wij toch echt niet in wilde staan dus werd het De Villa (Villa Volta) daar ging het lekker vlotjes.
We liepen door het Sprookjesbos waarvan ik de Fakir nog het leukst vind!
Nu hadden we honger dus we gingen lekker wat eten bij de Ballonvaarder, we zaten lekker binnen te eten met ons vieren maar waar je altijd je dienblad in moet schuiven dat heeft zijn geluidje van dat tinkelende geluid en achter elkaar… oplaatst werd je er gek van en dat vonden die mede werkeners ook.
Nu zouden we naar Vogelrok gaan wand daar was ik nog nooit ingweest dus was ik wel 'ns benieuwd natuurlijk, nou kikke jongen echt lekker snel gaat dat ding Kort maar Snel!.
Pagode, ja tuurlijk wie vind die nou nie mooi om te zien! meteen ff wat foto's skieten.
Gondoletta, ja lekker om ff te relexen, al die lieve eendjes wie naast je bood zwemmen, t'zijn van die lieve beestjes.
Nou en later op de avond weer een tochie door ja wat denk je door Fata Morgana… weer een lange rij, nu eindelijk weer door de stad van de Fata geweest komen we buiten geen wachtrij meer! niks. nu wilde ik nog wel weer een keer maar ja, de rest was moe en wilde naar huis. Ben ik nog blijven hangen in het winkeltje van Fata Morgana ff wierrook gekocht een 2 van die lampions en toen maar naar huis, vond het wel ontzettend jammer hoor maar ja je moet ook aan de andere denken ja toch niet dan.
Groetjes van Fatatje