amalia naar de efteling

• stannekke

hallo ik zat ergens over te denken he. als amalia of maxima of weet ik veel wie naar de efteling wil of naar een ander park hoe doen ze dat dan? word de efteling gesloten of na oktober wanneer ze beginnen aan het opknappen van het park.

groetjes stanley

• Angie

Wat grappig, daar heb ik ook al eens over nagedacht. Het zou natuurlijk wel een enorm gemis zijn voor Amalia en Alexia als ze nooit in hun leven naar de Efteling zouden zijn geweest. Daar moet je als kind toch wel minstens één keer geweest zijn. Maar hoe dat te realiseren zou ik niet weten. Misschien later als ze wat ouder zijn d.m.v. een schoolreisje of zo. Dan zouden ze mogelijk min of meer anoniem kunnen gaan. Alhoewel het natuurlijk zowel voor de kinderen als voor de ouders erg leuk is om als gezin naar de Efteling te gaan. Met de nodige organisatie en veiligheidsmaatregelen zou dat toch moeten kunnen lijkt mij. Gewoon op een rustige dag in het voorseizoen of zo.

• Miriam

Ze sluiten er beslist het park niet voor! Want ook het koningshuis zijn maar gewoon mensen. Alle beveiliging zal op scherp staan en reken er maar op dat ze zelf ook wel wat mensen bij zich hebben. En sommige heb je niet eens in de gaten hoor.

Ik ben tijdens het winkelen in Den Haag Beatrix wel eens tegen gekomen in de Bodyshop. Mijn vader stond toen even buiten te wachten en heeft het allemaal eens aan staan kijken. Toen wij ook buiten waren wees hij ons erop. Ik denk dat ze, naast een paar hofdames, zeker 15 mensen van de veiligheidsdienst bij zich had.

Ik vermoed dus dat een dagje Efteling niet veel zal verschillen hiervan. Al zullen ze vast wel gebruik mogen maken van de rolstoelingang. Ik zie ze namelijk nog niet netjes in de rij staat wachten…;o)

groetjes Miriam

• Prins Maurice

Of misschien wel met pleegouders! :?

• Eftelfreak

Gewoon met W. A. van Buuren. ;)

• efteltje

vind wel dat als ze gaan, dat ze wel gewoon in de wachtrij moeten staan en niet via de uitgang. als het koningshuis gewone mensen zijn moeten ze ook gewoon in de wachtrij!

• Gemma

efteltje schreef:

>

> vind wel dat als ze gaan, dat ze wel gewoon in de wachtrij

> moeten staan en niet via de uitgang. als het koningshuis

> gewone mensen zijn moeten ze ook gewoon in de wachtrij!

Tja, maar heb je er wel eens over nagedacht; staan ze daar, kunnen ze toch niet rustig staan! Ik denk dat het dan net zal gaan als bij Frans Bauer: via de uitgang, zodat je toch nog een, voor Koninklijke begrippen, redelijk normale dag kunt hebben