efteling maandag

• montana

yoo luitjes,

aanstande maandag wilde ik graag naar de Efteling maar als het te druk is ga ik niet, weet iemand misschien hoe de drukte maandagt zal worden?

alvast bedankt

• Gemma

Zoals je misschien al op de eftelingsite hebt gezien, wordt het volgens de efteling (vrij) Druk..(zeven mijls zomer is altijd aangegeven als druk) Maar er spelen natuurlijk ook andere factoren mee: Alleen het noorden heeft nog basisschoolvakantie; het weer.. Dus ik denk, zeker vergeleken met de afgelopen week/weken het wel mee zal vallen met de drukte (of het moet heel goed weer worden)

Maar om alle drukte te vermijden, zou je een weekje moeten wachten (als je daar de mogelijkheid toe hebt) Dan is het hele zuiden weer naar school, iedereen weer werken en geen zevenmijls zomer meer (let wel: park sluit dan om 18.00u ipv 21.00u )

Hopelijk heb je zo genoeg informatie… Mocht iemand hier andere ideëen hebben over de drukte, graag ook even melden :D

• Angie

Gemma schreef:

>

> Hopelijk heb je zo genoeg informatie… Mocht iemand hier

> andere ideëen hebben over de drukte, graag ook even melden :D

Ik had het niet beter kunnen verwoorden dan dat jij gedaan hebt. En dat nog wel om 1.24 uur :?. Niets aan toe te voegen dus.

• efteltje

1klein dingetje regio zuid middelbaaronderwijs heeft nog een weekje en regio midden heeft middelbaar vaak ook nog de maandag vrij.