naam liedje pandadroom

• Frederike

Hoi allemaal!

Toen ik laatst in Pandadroom was, speelde er op ten duur een frans liedje aan het eind van de 3D show. Weet iemand hoe dit nummer heet?

Alvast bedankt!

• Albert-Jan

Heyz Frederike,

Enige tijd geleden was er ook al iemand op zoek via dit forum naar de muziek die je vlak voor en na de hoofdshow hoort in de pandadroom. Volgens mij is er toen ook geen antwoord gekomen op de vraag. Wellicht een vraag voor de Efteling quiz. ;o)

Je kan natuurlijk ook altijd een mailtje sturen naar info@efteling.nl in de hoop dat je daar wel een volledig antwoord krijgt op je vraag.

Vriendelijke groeten,

Albert-Jan.

• robbin

in this together moment van trijntje oosterhuis

• Kevin Olfers

Ja ja Trijntje zingt frans ;-)

• Frederike

Ik zoek nog even door ;) ik bedoel niet trijntje maar de andere die je hoort

• Kevin Olfers

Hey Frederike,

Ik denk dat de meeste prikkers er wel nieuwsgierig naar zijn wie het zingt en wat de titel is. Ook zullen er beslist mensen bij zitten die hem graag zou willen hebben maar daar zijn weer andere bronnen voor..

Suc6 ermee

Groetjes Kevin

• Frederike

Mensen! Ik heb hem hoor ;) ik heb een mailtje naar de Efteling gestuurd en dit is hun antwoord:

>Bedankt voor je e-mailbericht!

>Als het goed is, bedoel je met het liedje van de Pandadroom de

>Earthsong van de Russische zangeres Irena. Het is een Russische

>traditional, een zogenaamde Romance, die muzikaal veranderd werd en van

>een nieuwe tekst voorzien.

Dus eindelijk hebben we het ‘mysterieuze’ nummer gevonden :D Nu nog een kwestie van zoeken en downloaden

ps.: ben ik nou echt de enige die er een mailtje over naar de Efteling heeft gestuurd? Op andere forums hebben ze dat initiatief ook niet genomen :O

• Eftelingboy

Ik was ook naar dit nummer opzoek, nooit nagedacht om naar de efteling zelf te mailen :P

• Frederike

haha, nu alleen het nummer nog zien te vinden;) dat gaat niet zo makkelijk worden