Foto's 21 augustus

• Anita

Hieronder een aantal foto's van gisteren (21 augustus). Het was niet echt druk. Mooi zonnig weer. Alleen bij De Halve Maen was storing dus die hebben we gemist :(

We hadden iemand in een rolstoel bij ons, maar wat een service is daar zeg! Echt geweldig! Iedereen heel aardig en behulpzaam :)

Verder was het een hele geslaagde dag!

Nog even een vraagje: misschien weet 1 van jullie het: wie speelt het standbeeld in de Efteling?

Alvast bedankt!

Groetjes Anita

• Robin

leuke foto''s

der zijn 3 personen die het beelt spellen in het theater. paul donkers frans limburg, en jan goozen (of zo iets ) ik zelf vind paul de beste beelt

• Angie

Ben ik helemaal met Robin eens. Ik vind Paul Donkers ook verreweg het beste beeld in de Efteling Sprookjesshow.

Goeie foto's verder Anita. Mooi formaat waarin je ze hebt geplaatst. Ik ben wel benieuwd wat je van de Sprookjesshow vond. Zag je hem voor de eerste keer gisteren?

• Anita

Hoi!

Nee ik zag deze show van gisteren voor de 2e keer, maar het standbeeld was anders dan de 1e keer.

Ik heb echt bewondering voor die man, zo stil kunnen zitten onder dat laken! Echt knap!

Ik vond het een hele leuke show!

Weet jij wie gisteren standbeeld was? Ik vond hem erg goed!

Greetz Anita

• Angie

Nee dat weet ik niet, want ik was gisteren niet in het park. Misschien dat Robin het je kan vertellen, want die was er gisteren vast wel. Of niet Robin?

Als het een Belgisch sprekend beeld was dan was het trouwens Jan Goossens. Zo niet, dan was het één van de andere twee.

• Robin

zondag de 21e was paul donkers der

• Anita

Ik vond Paul Donkers echt heel goed! Hij doet het heel leuk!

• Erik

Weet iemand misschien al wie de 25e het standbeeld speelt???? ;)

Anita schreef:

> Nog even een vraagje: misschien weet 1 van jullie het: wie

> speelt het standbeeld in de Efteling?

> Alvast bedankt!

>

> Groetjes Anita

>