zeer giftige planten in het park

• gerard

Ben een paar weken geleden naar de efteling gegaan en wat herken ik alszijnde een psychonaut, Doornappel bij de ingang van het park. Op zich heel grappig dat men de plant waardoor de hallucinaties worden veroorzaakt welke je de elfjes en gnomen laten zien. Er is slechts 1 probleem,de goede dosering is hiervoor zo moeilijk te bepalen dat het onmogelijk is hiermee een goede trip te hebben. Eeen zeer kleine hoeveelheid kan al dodelijk zijn voor volwassenen. Laat staan bij kinderen.

Ik heb hier al enkele weken een bericht over naar de directie geschreven maar heb tot nu toe geen reactie terug verkregen over deze gevaarlijke toestand.

• Pardoes Rules

Gerard zei:

Op zich heel grappig dat men de plant waardoor de hallucinaties worden veroorzaakt welke je de elfjes en gnomen laten zien.

Klinkt interessant kun je dit eens uitleggen, ben wel benieuwd.

Wat betreft de plant ik zou het echt niet weten :D.

Groetjes

Pardoes Rules.

• Pepper

gerard schreef:

>

> Op zich heel grappig dat men de plant waardoor

> de hallucinaties worden veroorzaakt welke je de elfjes en

> gnomen laten zien.

Is dit een grap of wat? :D

Als het al waar is, waar precies staat deez' giftige plant dan?

• Eftelfreak

We gaan natuurlijk ook echt met z'n allen van die planten vreten :D

Kunnen we taxes ook wel gaan bannen.

• Albert-Jan

Erg grappig die bijwerkingen maar ben het met Gerard eens dat het een gevaarlijkse situatie is. Niets voor de Efteling om zulke risico's te nemen. Dat je nog geen reactie terug hebt gekregen zou te maken kunnen hebben met de drukte in het park en de drukte bij de afdeling PR vanwege zwakkere bezetting ivm vakantie. Hopenlijk is de giftige plant slechts een look a like en doet de plant niemand kwaad. goed dat je de efteling reeds hebt ingelicht!

Groeten,

Albert-Jan

• Insider

Wanneer je nog steeds geen reactie hebt ontvangen, dan zou ik je toch ernstig adviseren om met je verhaal/bevinding naar de media te stappen….

• Eftelfreak

Ja vooral doen

goh wat een kansloze reactie weer zeg. Sensatie zoekers , triest hoor.
  • gerard

We hoeven ze natuurlijk niet te bannen maar zet ze in ieder geval ergens waar de kinderen met hun grijpgrage vingertjes een stuk van de plant af kunnen scheuren om het vervolgens per ongeluk in hn mond stoppen.Zet ze dan tenminste iets verder weg waar de andere planten de directe toegang versperren.beter voorkomen dan genezen zou ik zeggen

• Stefanie

Ik denk iig niet dat het hier om een grap gaat… anders wel een hele foute.

Als er daadwerkelijk giftige planten in het park staan, weet ik haast zeker dat dit wildgroei is. Of het werk van een hele slechte tuinarchitect.