verlate foto's 06-08-2005

• Stefanie

Ok ok, ze zijn een beeeeetje verlaat, maar hier dan toch een aantal foto's van het behoorlijk melig dagje efteling met mijn moeder.

Ik had trouwens nog gevraagd hier of het vanwege de weersvoorspellingen rustig zou zijn, en ja hoor, druk was het in de verste verte niet :D

Aangezien we pas om 15:00u aanwezig waren, heb ik mijn moeder gelijk maar meegesleurd naar de EES, met alle gevolgen van dien.

Niet alleen vond ze de show helemaal geweldig (dat is gewoon een feit), ze schijnt zich nog steeds niet helemaal gerealiseerd te hebben dat het niet leuk is om 20 keer per dag hatsikiedoekidee aan te moeten horen bij alles wat ze doet.

Maargoed, los daarvan, het was een geweldige dag, helemaal geen regen gehad (we moeten vaker een paraplu meenemen), en de sfeer zat er vooral na 8 uur goed in :D

Tijd voor een niewe verfbeurt

even meedoen met de fotobordjes-rage ;)

Die zul je maar tegenkomen in je achtertuin :D

En nu hebben ze wel weer staarten

Hier zijn we ook ERG melig door geworden

Het resultaat van 3 uur non-stop meligheid

raad het plaatje :D

ze blijven mooi

Een mooie afsluiting van een gezellige, melige, vermoeiende, ik-heb-pijn-in-mijn-benen-dag :D

Groetjes, Stefanie

• Albert-Jan

Hey Stefanie,

Raad het plaatje, ik gok de achterkant van de reus uit Fata Morgana… Leuk te lezen dat je het leuk hebt gehad. Moet mijn moeder ook is meenemen. :-)

Groeten,

Albert-Jan

• Angie

Leuke foto's Stefanie. Ik vind vooral deze van de blauw/paarse boom erg goed geworden:

En voor wat betreft het meenemen van je moeder naar de Efteling, ik heb tijdens mijn vakantie m'n moeder ook een dagje meegenomen naar de Efteling en dat is erg goed bevallen. Ook mijn moeder vond de show erg leuk, net als ik. En aangezien ik al heel lang niet meer in hetzelfde huis woon als mijn moeder heb ik geen last van “hatsikiedokidee” ;-).

• Angie

Roosje schreef:

>

> Zo Angie!

> Je ziet in één keer dat het een boom is.

Ja, goed hè ;-). Ik heb geoefend dit jaar :-).

• samantha

zit leukl foto's tussen