Het Smidje gaat vanaf 18 sept. bijzondere pins smeden

• John

Het Smidje op het Anton Pieckplein gaat vanaf 18 september ook weer bijzondere pins smeden. Er zijn dan onder andere pins van de Ondernemingsraad en de Personeelsvereniging te verkrijgen.

• Eftelfreak

oooohjee dat word weer dranghekken plaatsen ……

• ROJA

Wellicht veel dranghekken !!!.

Want buiten de ondernemingsraad en personeelsverenigings pin's worden er misschien door de Smid ook nog wel andere zeldzame exemplaren gemaakt!, zo meld men op www.efteling.nl

• John

ROJA schreef:

>

> Wellicht veel dranghekken !!!.

> Want buiten de ondernemingsraad en personeelsverenigings

> pin's worden er misschien door de Smid ook nog wel andere

> zeldzame exemplaren gemaakt!, zo meld men op www.efteling.nl

Tja,… zo lang het woord “misschien” wordt vermeld geloof ik er zo nog niet in.

Ze willen euro's in die automaat zien.

• ROJA

John schreef:

>

> Ze willen euro's in die automaat zien.

Weet het wel zeker.

Het is nog steeds een gouden handel voor de Efteling.

Er zullen dan ook zeker genoeg mensen zijn die een gokje gaan wagen, in de hoop die ene ontbrekende pin uit de verzameling te kunnen bemachtigen.

Maar ondertussen gaan de AP-pins er als een gek doorheen.

Slimme zet !!!

• Silvia

ROJA schreef:

>

> John schreef:

> >

> > Ze willen euro's in die automaat zien.

>

> Weet het wel zeker.

> Het is nog steeds een gouden handel voor de Efteling.

> Er zullen dan ook zeker genoeg mensen zijn die een gokje gaan

> wagen, in de hoop die ene ontbrekende pin uit de verzameling

> te kunnen bemachtigen.

>

Mag ik hier vragen welke pin je nog zoekt?

• Justice27

De pins die ik nog zoek zitten er echt niet in, ik zoek alleen de Kickoff pin nog en laafje 6. Maar mijn zoontje is net begonnen, dus ik ga zeker voor hem in de ongetwijfeld ellenlange rij staan. Als het net zo'n gekkenhuis is als de vorige keer dat ze bijzondere pins in het smidje deden…. pfffffff! Maar ik denk dat men vooral hoopt dat de wapenpin erin zal zitten en dat verwacht ik ook wel. Ik gok op:

OR, PV, wapenpin, wes-pin, zevenmijlspin.

• ROJA

Zondag 18 september: PinParadedag

15/9/2005

Tijdens de 3e PinParadedag wordt een nieuwe Python-pin uitgebracht. Het Smidje op het Anton Pieckplein zal vanaf 18 september ook weer bijzondere pins smeden. Er zijn dan onder andere pins van de Ondernemingsraad en de Personeelsvereniging te verkrijgen. Misschien worden er door de Smid ook nog wel andere zeldzame exemplaren gemaakt! De 4e PinParadedag van dit seizoen vindt overigens plaats op zondag 11 december tijdens de Winter Efteling.

Bron ; www.efteling.com

• Justice27

Yiiiihaaaa, mijn zoontje trof een OR pin en is dolblij! Tevens een zeemeerminpin en een Doornroosjepin. We waren er 's ochtends gelijk als een van de eersten bij, gelukkig maar, later stonden er dranghekken en was het erg druk. Toen kwam er volgens mij ook niet echt veel bijzonders meer uit.

Wel jammer dat de Efteling geen medewerker erbij zet die ieder drie keer een pin laat trekken en dan de volgende laat. Belachelijk hoe sommige mensen 20 keer gaan en iedereen maar laten wachten!!

Ik had medelijden met de verkoopster in de Loetiek. In de balletjes van het smidje zat nl. een briefje waarmee je de bijzondere pin in de Loetiek af kon halen. Daar stonden achter de kassa dus hele bakken met geweldige pins. Bak met Laaflogo's, bak met wapenpins, bak met OR pins etc… Veel mensen probeerden bij haar een pin los te peuteren, maar ja, ze zijn geteld en ze mag het echt niet. Helaas, maar vervelend voor haar dat er nog zoveel kwamen zeuren.

De nieuwe Pythonpin is overigens foeilelijk, maar er komt er nog één, met het logo met de slang erop. Ze hadden tegelijkertijd moeten komen, het logo is te laat geleverd. Jammer! Maar het weer was stralend en de sfeer was leuk. Topdag!

• Silvia

Ik hoorde dat er een Laaflogo uit werd gehaald.De ORen PVpin hoorde ik ook voorbij komen.Zelf kwamen we niet verder dan deSmidjes(nieuwe versie)Ik zal het maar niet hebben over de bedragen die erin zijn gegooid.