Vliegende Hollander

• Mark

Zojuist te horen gekregen dat de baan van de Vliegende Hollander wordt uitgezet in de Efteling.

Foto's volgen!

• Hugo v d L D junior

als dat word uitgezet heb je er niet echt veel aan

• Prins Maurice

Eigenlijk alleen maar de ‘ondersteuning’, zeg maar, dit wordt niet de echte baan.

En wat bedoel je eigenlijk, Hugo? :?

• John

Men is bezig om het baantraject gereed te maken voor fundering, een gedeelte is al uitgezet. :)

Een bouwvakker die eraan bezig was (bijna tegen de Kombuijs aan komt het traject trouwens), kon me vertellen dat het gedeelte wat nu uitgezet is als vaargeul bestemd is om terug het station in te komen.

Aan de kant van de Pegasus gaat de baan de hoogte in.

(vandaar natuurlijk die vele betonboringen die daar al aangebracht zijn.)

Ik denk dat we de komende weken een goed totaaloverzicht zullen krijgen van het gehele traject,… men is in ieder geval begonnen.

• Stefanie

Mooi dat ik morgen ga, kan ik eindelijk zelf weer eens zien wat er allemaal veranderd is :D

• Angie

Ik was er vandaag ook :-). Ik vond dat er in twee weken tijd veel veranderd was bij DVH. Er is heel veel metselwerk verricht gedurende de afgelopen twee weken en inderdaad was er vandaag een heel stuk van de baan uitgezet. Erg gaaf om te zien hoe in ieder geval dit deel van de baan gaat lopen. Echt vlak langs het terras van de Kombuys dus. Daar heb je straks echt een geweldig uitzicht op de baan/attractie. Mijn foto's van vandaag volgen nog.