Foto's Efteling 9 september 2005

• Angie

Bij deze de foto?s van een heerlijk dagje Efteling. Heerlijk weer, tamelijk rustig in het park, nauwelijks wachtrijen. Kortom alle ingrediënten waren aanwezig voor een geslaagd bezoek aan de Efteling. En dat werd het dan ook.

Het Sprookjesbos is ?s morgens om 10.00 uur meestal lekker rustig en zag er vandaag fabelachtig uit door de ?aparte? lichtinval.

De nieuwe borden in de wachtrij van Carnaval Festival zijn erg leuk geworden vind ik. Ze sluiten goed aan bij de attractie en fleuren de ruimte van de wachtrij behoorlijk op.

Dit is de beste vind ik.

Zoals in het vorige topic al vermeld, veel veranderingen/vorderingen bij DVH. Een deel van de baan is uitgezet.

Het betreft het gedeelte van de track terug het gebouw in.

Ook veel vooruitgang bij het metselwerk. Ik vind het er erg goed uitzien.

Zoals op deze foto goed te zien is komt de baan vlak langs het terras van de Kombuys te liggen. Dit zal absoluut dè plek worden voor kijkers naar de attractie.

Deze borden staan inmiddels zo?n beetje bij alle grote attracties. Helaas geven ze bijna nergens de wachttijd aan, alleen bij Droomvlucht en bij de Bob. Alle nieuw geplaatste borden hebben geen wachttijd indicator. De kleur van de borden is per rijk hetzelfde gehouden. Hierdoor kleuren sommige borden echt uitermate beroerd met de attractie waar ze bij geplaatst zijn. Het slechtst gekozen vind ik het blauwe bord bij de Piranã :-(.

Dit pad was de hele dag afgesloten i.v.m. de opbouw van een feest voor vanavond. Ook de foyer van het theater was hier (deels) bij betrokken. Alles was daar in gereedheid gebracht voor een buffet. Op de welkomstborden bij de entree stond iets over een sportclub/vereniging uit Tilburg.

• Dennis Swiers

Mooie plaatjes Angie!

• Frederike

Prachtige foto's!! Zo te zien schiet DVH heel erg op!

• Nanne

leuke foto's weer Angie.

Ik blijf jouw foto en trip reports altijd erg leuk en informatief vinden.

Doet me goed dat mee te lezen vanuit Assen.

• dennis

heey Angie ik was er ook die dag

Groetjes Dennis

• Robin

weer top foto's angie

• harryhonda

die “sportclub” was het cda….

sportclub was vrijdag overigens, was er toen ook

• Angie

harryhonda schreef:

>

> die “sportclub” was het cda….

> sportclub was vrijdag overigens, was er toen ook

Klopt, ik was er ook op vrijdag :-).

• Justice27

Leuk Angie, het schiet al op met de bouw van de Vliegende Hollander. Ik mis de Efteling, ik ben al een tijd niet meer geweest, gewoon even te druk. Maar komend weekend ga ik weer even kijken! Fijn dat ik in ieder geval hier altijd mooie plaatjes kan bekijken!