Foto's afgelopen zaterdag

• Stefanie

Hey iedereen,

Aangezien iedereen weer druk aan het werk is en bij mij imageshack het eindleijk weer doet, zijn hier een paar foto's van afgelopen zaterdag in de efteling.

Voor het eerst samen met mijn vriendje :D

Hier heb ik 10 plaatjes van, we hebben een tijdje stilgestaan :P

En deze keer….. GEEN toverstokje in haar gezicht, daar heb ik lang op gewacht.

Deze zat vlak achter het bankje waar wij op zaten. En hij bleef zitten :D

Meneer was na welgeteld 3 UUR al moe! maar goed dat hij geen abbonnement heeft :D

En qua lengte voelde ik mij hier helemaal thuis…

Het was prachtig weer om in de pagode te gaan

ZONDER filits, ZONDER statief en toch scherp genoeg om te zien wat het voorstelt, wouw, ooit zal ik het nog kunnen :D

Misschien maar een beetje aan de foto's af te lezen, maar we hebben samen een geweldig leuke dag gehad. Vooral in de bootjes was het ook erg gezellig :D

Stefanie

• Frederike

Mooie foto's zeg!! Vooral die van Spookslot is goed gelukt :p

• Nanne

leuke fotootjes, die van het spookslot is erg mooi geworden!

• efteling 27

Die je gemaakt heb in de Pagode is ook erg mooi

• Angie

Er zitten hele mooie foto's tussen Stefanie. Persoonlijk ben ik helemaal weg van de derde foto, die van het plein voor het Spookslot. Echt een schitterende foto.

• Stefanie

Ik vind m ook erg mooi geworden, alleen vind ik het jammer dat die paaltjes daar stonden.

• eftelingetje

heey heey..

Helaas kan ik de foto's nu niet zien.. (waarschijnlijk door de internet verbinding..)

maar zo te lezen zijn ze prachtig geworden.Ik ben heel blij voor je dat je ook vooral goed commentaar krijgt =D

enneh.. als me internet verbinding het weer helemaal goed doet dan zal ik nog eens naar je foto's kijken oke

dOeii dOeii

groetjes eftelingetje =)

• samantha

zit leuk foto's tussen

groetjes samantha