Villa Pardoes nieuws

• John

Villa Pardoes Nieuws - 16 September

16 september 2005

Wie de afgelopen twee dagen naar buiten heeft gekeken, kan niet anders dan concluderen dat de zomer nu echt op z'n einde loopt. Maar in Villa Pardoes is en blijft het altijd zonnig! Bijvoorbeeld kijken wij vol plezier alweer voorzichtig uit naar de feestelijke decembermaand. En zijn er nieuwe geschenken in ons assortiment opgenomen. Ook de activiteiten voor de gasten gaan binnen en buiten Villa Pardoes door, en leiden tot stralende reacties.

Met Villa Pardoes bij de tijd

Nieuw in ons relatiegeschenken assortiment zijn de Villa Pardoes-horloges. Leuk als verjaardagsgeschenk of straks in december als sinterklaas- of kerstkado. Er is een stoer horloge voor kinderen en een sportief horloge voor volwassenen. De prijzen van de horloges zijn respectievelijk EUR 19,95 en EUR 24,95.

Nieuw in het assortiment

U kunt de horloges bestellen door het totaalbedrag van uw bestelling over te maken op rekeningnummer 55 90 90 900 van de ABN Amrobank te Kaatsheuvel, onder vermelding van het aantal gewenste horloges en uw adresgegevens. Na ontvangst van dit bedrag worden de horloges aan u toegestuurd. Vergeet u niet expliciet te vermelden of u kinder- of volwassenenhorloges wilt ontvangen. Voor grotere oplagen kunt contact opnemen met fondswerving via 0416-387222.

Bron: nieuwsforum “het ontdekken waard”.nl (Brebart)

• Stampgevaar

oohh.. stoer, ik wil er eentje

buiten dat je een goed doel steunt zien ze er ook nog mooi uit :)

• Nanne

ik vind het wel een leuk geschenk en goed dat ze dit doen. Maar ik vind het kinderhorloge mooier eruit zien dan die voor volwassenen.. zou het kinderhorloge mij wel passen? haha…

• hugo v d L D junior

je zou bijna gaan denken dat er reclame wordt gemaakt

• anton

ik heb er dus 1 bestelt via de email van villa pardoes daarna krijg je 'n machtigingskaart thuis en kun je invullen wat je wilt.En het hele bedrag komt ten goede voor villa pardoes.Dus wij blij en de kinderen die bij villa pardoes komen zijn ook blij.

Gr Anton