Efteling foto's 07 oktober 2005

• Angie

Bij aankomst vanmorgen was de Efteling nog in mistige nevelen gehuld. Gelukkig werd de mist rond half 12 verdreven door het zonnetje, waarna het een schitterende herfstdag werd in de Efteling. Voor tienen waren de poorten van het park reeds geopend en ik kon bij aankomst dan ook zo doorlopen. Het eerste uur was het vrij rustig in het park, maar daarna werd het toch nog gezellig druk en ontstonden er hier en daar bescheiden wachtrijen. Gelukkig nergens echt lang. Lekker veel dingen gedaan vandaag dus. In de ESS eindelijk weer eens Paul (Donkers) als beeld. Hij is en blijft toch mijn absolute favoriet.

Wat foto?s van vandaag:

Stiefmoeder en Repelsteeltje waren ook weer van de partij vandaag, alhoewel ze volgens de parkinformatiefolder nog steeds Roodkapje en Soraya heten :?.

Deze stiefmoeder deed het vandaag niet :-(.

De vorderingen van de bouw van De Vliegende Hollander:

• Dennis Swiers

keimooie foto's en een leuke repelsteeltje weer :P

• Nanne

leuke foto's angie! en die stiefmoeder deed het vanaf afgelopen zondag al niet! nu nog steeds niet dus!

wanneer zie ik je weer eens? haha.

• Kaatje

Bedankt voor deze serie foto's Angie! En wat een leuke Repelsteeltje zeg, zomaar onverwacht ook nog op deze vrijdag, jammer dat ik niet kon!!

En dan dezelfde vraag als Nanne: Wanneer zie ik je weer eens?

• Angie

Kaatje schreef:

>

> En dan dezelfde vraag als Nanne: Wanneer zie ik je weer eens?

Ik verwacht dit seizoen nog hooguit één of twee keer naar de Efteling te gaan, namelijk op vrijdag 21-10 (deze is onder voorbehoud) en in ieder geval de allerlaatste dag van dit seizoen, 30 oktober. Het meest waarschijnlijk is dus de sluitingsdag aangezien deze op zondag is en jullie volgens mij meestal op zondag gaan.

• samantha

leuk foto's