efteling hotel

• Sonja van Mourik Thelen

Gister (6 oktober 2005) ben ik getrouwd in het efteling hotel en heb foto's gemaakt in de efteling. Om half 10 zou de kapper komen om mijn haar te doen, dit is erg lang dus er zou veel tijd in gaan zitten. Om 10 over 1 moest ik helemaal klaar zijn, ook aangekleed. Om een lang verhaal korter te maken, om 12 uur nog geen kapper, dus heel veel stress. Ik werd opgevangen door de medewerkers van het efteling hotel en die hebben alles in het werk gesteld om zo snel mogelijk een vervangende kapper te regelen. deze is gekomen en toen de officiele kapper er alsnog aankwam is die naar huis gestuurd. De vervangende kapper heeft toen zeer snel mijn haar gedaan en was ik maar iets te laat klaar. Mijn dag was gered en wel door de medewerkers van het efteling hotel.

Ik vind dit echt super en wil daarvoor alle medewerkers bedanken en natuurlijk ook de vervangend kapster. Ondans alles heb ik er een top dag gehad, mede dankzij het zeer behulpzame en vriendelijke team van het efteling hotel! Echt geweldig.

• Twinkelaar

Wat een prachtig verhaal! Echt super. Wonderen bestaan in de Efteling. Veel geluk nog!

Twinkels,

• Angie

Wat zul jij in de rats gezeten hebben zeg toen de officiële kapper maar niet kwam opdagen. Ik kan me er in ieder geval wel iets bij voorstellen. Echt super dat het allemaal toch nog goed gekomen is met de hulp van het personeel van het Eftelinghotel. Het zal vast niet gemakkelijk geweest zijn om op zo'n korte termijn nog een kapper ter plaatse te krijgen en toch is het ze gelukt. Goed om te horen dat het toch nog een top dag is geworden, want zo hoort je huwelijksdag natuurlijk wel te zijn. Gefeliciteerd nog trouwens!

• Albert-Jan

Hallo Sonja,

Inderdaad een prachtig verhaal en fijn dat de Eftelinghotel-medewerkers alles in werking hebben gezet om van jou dag een bijzondere te maken, zoals het hoort. Ik neem aan dat je naast deze plaatsing op het forum ook een melding hiervan hebt doorgegeven aan de medewerkers van het Efteling hotel en/ of de Efteling zelf?

Een heel fijn huwelijk toegewenst waarin je hopenlijk nog maar weinig met je handen in de haren zal zitten! :)

Groeten,

Albert-Jan

• Sonja van Mourik Thelen

Ik heb inderdaad ook een mailtje gestuurd naar de Efteling dat zij dit ook kunnen lezen en er zijn kaarten onderweg voor de medewerkers om ze nog eens extra te bedanken voor wat ze allemaal voor mij hebben gedaan die dag.

• Pardoes Rules

Hallo Sonja,

Leuk om te horen dat de Efteling zo twinkels goed met haar

bezoekers omgaat, iets wat tegenwoordig steeds minder voorkomt

bij andere bedrijven, zo zie je maar weer dat de Efteling écht een Wereld

Vol Wonderen is! Ook fijn om te horen dat je -mede danzij de medewerkers van

het Efteling Hotel- zo'n prachtige dag hebt gehad!

Groetjes,

Pardoes Rules.