Gister (6 oktober 2005) ben ik getrouwd in het efteling hotel en heb foto's gemaakt in de efteling. Om half 10 zou de kapper komen om mijn haar te doen, dit is erg lang dus er zou veel tijd in gaan zitten. Om 10 over 1 moest ik helemaal klaar zijn, ook aangekleed. Om een lang verhaal korter te maken, om 12 uur nog geen kapper, dus heel veel stress. Ik werd opgevangen door de medewerkers van het efteling hotel en die hebben alles in het werk gesteld om zo snel mogelijk een vervangende kapper te regelen. deze is gekomen en toen de officiele kapper er alsnog aankwam is die naar huis gestuurd. De vervangende kapper heeft toen zeer snel mijn haar gedaan en was ik maar iets te laat klaar. Mijn dag was gered en wel door de medewerkers van het efteling hotel.
Ik vind dit echt super en wil daarvoor alle medewerkers bedanken en natuurlijk ook de vervangend kapster. Ondans alles heb ik er een top dag gehad, mede dankzij het zeer behulpzame en vriendelijke team van het efteling hotel! Echt geweldig.