informatie nodig

• Billy

Hoi,

Ik heb informatie nodig die ik nergens kan vinden.

Misschien kan iemand me hier helpen.

Doelstellingen en missie van de efteling

omzetcijfers

Organisatiestructuur en personeelsomvang

Positie in de markt

Als iemand me kan helpen ben ik diegen erg dankbaar.

Met vriendelijke groet,

Billy

• Stefanie

Ben jij die billy die in het park werkt/heeft gewerkt? :P

Nouja, ik zou zeggen, mail de efteling zelf eens, ze kunnen je vast wel helpen, als ze het bekend willen maken.

• Efteling-Stagiair

Hey Billy,

Op internet zal niemand deze gegevens kunnen achterhalen. Ik raad je aan om deze vraag rechtstreeks aan de Efteling te stellen en kijken wat hun reactie is.

Groeten Efteling-Stagiair

• efteltje

eigenlijk ben je net te laat, je hebt namelijk alle organisatiestructuren op het intranet van de efteling kunnen vinden. wondernet is het interne netwerk van de efteling die tot 2 dagen geleden ook via thuis te benaderen was. alles stond daarop.

• Billy

Nee, ik ben niet die Billy die bij de Efteling heeft gewerkt.

Ik heb inmiddels contact opgenomen met de Efteling, maar zij willen mij geen verdere informatie geven. Dus als iemand informatie heeft, graag!

Vriendelijke groet, Billy

• Albert-Jan

Heyz Billy,

Wellicht kan je info los krijgen van de NHTV in Breda, mits je daar zelf geen student van bent natuurlijk :o) De Efteling doet altijd erg panisch met het doorgeven van dit soort info en zal het je dus ook niet doorsturen.

Succes ermee!

Groet,

Albert-Jan.

• Ad

Via de kamer van Koophandel kun je tegen vergoeding omzetcijfers krijgen.

De efteling is een BV en publiatieplichtig. Voor zover ik weet zis de Efteling een BV, waarvan de aandelen in handen zijn van een stichting beheer Efteling.

Verder is volgens mij de efteling onderverdeeld in dochters Efteling parkhotel, efteling golfcentrum en “de echte” efteling. Hoe de organisateistructuur verder is weet ik niet

Volegfns mij hebben ze m.b.t. het personeel ook een aparte BV, die samenwerkt met Randstad. Er zijn een aantal vaste medewerkers (ook voor in het park) en een heleboel medewerkers die een seizoenscontract hebben. Deze worden via de aparte personeelsBV in de winter aan het werk gehouden via Randstad (als dat lukt).

Dit is het enigewat ikeen beetje vasn de efteling weet. In het boek 50 jaar Efteling staat ook wat van de organisatie vermeld. dit boek is te leen bij de betere bibliotheek