Nieuwsbericht: TiTaTovenaar

• Reporter

Joris Lutz in musical TiTaTovenaar

KAATSHEUVEL (Nieuws van Nederland) - Acteur Joris Lutz gaat de rol van Tom de Tuinman spelen in de musical TiTaTovenaar. Hij vervangt Sander-Jan Klerk, die wegens een rugblessure heeft moeten afhaken. Dat liet een woordvoerder van de Efteling, waar de musical wordt opgevoerd, vrijdag weten. Lutz, bekend van de serie Ha die Pa en onlangs nog te zien in Dancing with the stars, is dolblij met de rol. “Toen ik van de productie hoorde, heb ik contact gezocht met producent V&V Entertainment. De rollen bleken helaas al verdeeld.? Nu mag hij alsnog aan de slag. ”Het is natuurlijk jammer voor Sander-Jan, maar deze kans kan ik niet voorbij laten gaan.?

TiTaTovenaar gaat 27 november in première.

• Hilde

Hopelijk zingt hij beter dan hij danst…;)

• Angie

Hilde schreef:

>

> Hopelijk zingt hij beter dan hij danst…;)

Daar maak ik me niet zo'n zorgen over. Joris Lutz treedt wel vaker op als zanger en het dansen in de musical zal hem heus wel gaan lukken, als zijn rol in de musical al dansen vereist. Ik vind hem een erg leuke aanvulling op de cast van TiTa Tovenaar en hij spreekt mij in ieder geval veel meer aan dan die acteur die nu dus is uitgevallen. Hoe sneu ook voor die ander. Bij Joris Lutz verwacht ik een soort rol als die van Peter Lusse in Doornroosje. Ik hoop in ieder geval dat het zoiets gaat worden.