Gevonden; Prent 10 jarig bestaan

• Eftelfreak

Vandaag weer eens een paar rommel winkels in dordrecht afgelopen opzoek naar efteling items. Leuke buit van wat boekjes en wat beeldjes en 2 lp's die ik nog niet had. En deze prent!

Opzich niets vreemds aan. Gewoon het massa product Pieck prenten dat menig huiskamer in de 60'er en 70'er jaren sierde behalve ! Dat onderaan staat “Aangeboden ter gelegenheid van het 10 jarig bestaan van ”De Efteling“”

Wie weet hier meer over ?

En de teskt onderaan

• domi

Ik weet er helaas verder niets over, maar ik vind dit wel een hele mooie prent!

• Prins Maurice

Mooi! Ik kende deze niet!

Doornroosje en de kabouters, ja, dat waren toen de topattracties :D

• Nanne

Ik kende deze prent al wel en hoop hem ook ooit nog in mijn bezit te nemen, ik blijf de prenten van Anton Pieck gerelateerd aan de Efteling in het bijzonder erg mooi vinden.

Ik weet verder helaas weinig te vertellen over deze plaat. Lijkt me logisch dat het in het tiende jaar van de Efteling cadeau is gegeven of iets in die trend.

• Nils

Ik moet hem ook nog ergens hebben liggen. Waar hij precies te verkrijgen was weet ik niet.

• Sonja van Mourik Thelen

Ik was net op marktplaats en daar wordt deze prent aangeboden, hier stond bijgeschreven: in 1962 aangeboden aan het personeel.