meisje valt uit pyranja

• danny

vandaag 20-10-2005 was ik in de efteling waar vandaag een ik schat 7 jarig meisje

uit een bootje van de pyranja viel in de stroming van het water, een ander wat ouder meisje sprong ook in het water om haar te helpen, ze zijn allebij ergens op een rots gaan staan en werden even later door de medenwerkers van de efteling weggehaald

• Eftelfreak

Ja word je voor gewaarschuwt. Niet schommelen, blijven zitten , niet staan etc en als je je daaraan houd gebeurt er niets. Hebben ze zich blijkbaar niet aan gehouden .

• danny

nee klopt ik zag het namenlijk ook zelf het meisje ging staan omdat ze nartuurlijk niet nat wilde worden waarna ze tegen de kant botste waardoor ze er dus uitviel eigen schul dus inderdaad

• Sonja van Mourik Thelen

Eigenschuld of niet, het blijven wel kinderen!

• Prins Maurice

Er zijn zovaak mensen die er bijna uitvallen omdat ze rechtop in de boot staan zonder dat ze zich vasthouden (

), dus het valt mee dat het er nog maar één is…
  • Nanne

Tja, ik vind het idd wel een beetje eigen verantwoordelijkheid. Ik hoop dat je door die stomingen enzo niet echt gewond kunt raken of in een machine ofzo terecht komt… Gelukkig liep het goed af zo te lezen.

Er staat natuurlijk niet voor niets blijven zitten enz. En Nat worden is nog steeds op eigen risico….

• 23

Sonja schreef

“”"Auteur: Sonja van Mourik Thelen (—.cable.casema.nl)

Datum: 21-10-2005 08:10

Eigenschuld of niet, het blijven wel kinderen!“”“”“”

>>>>>>inderdaad

• kevin

je schrijft pyrana verkeerd, het is pyama

• Eftelfreak

kevin schreef:

>

> je schrijft pyrana verkeerd, het is pyama

:?:?

Als je het dan doet doe het dan goed. Het is Pirana met een ~ boven de laatste a.

• Pepper

Laatste n ;)

Piraña