dagje efteling

• wilma

afgelopen woensdag met z; n drietjes naar de Efteling geweest. Was erg leuk, wel druk maar de wachttijden bij de atracties vielen mee. Voor het eerst in de pandadroom geweest , vond het erg indrukwekkend. Ik vraag me af of de efteling wel eens atracties afbreekt?? of blijft alles zoals het is ? Verder heb ik 3 kaartjes met 8 euro korting (per kaart) voor de tita tovenaar musical over. zijn er nog liefhebbers?

• Nanne

Hoi Wilma,

leuk dat jullie dagje zo goed beviel. Ik vind Pandadroom ook best leuk om eens in de zoveel tijd te doen, ik ben er niet echt tegen zeg maar.

Ik weet niet hoe het zit met het afbreken met atracties, in de loop van de tijd zijn er wel dingen verandert en vernieuwd. En je hebt uiteraard vervangingen en onderhoud. Misschien weet iemand anders meer…

Tja die kaartjes heb ik ook al honderden ;-) helaas wonen wij zo ver dat we die dagen dat het geldig is niet kunnen. En omdat het om de avond musical gaat hebben we helemaal pech… Assen is te ver weg om 's avonds laat nog heen te rijden.

• ceciel

hallo wilma

zou je mij kunnen mailen?

je hoeft alleen maar op mijn naam te klikken

dank je wel alvast

groetjes ceciel