vraagje

• Suus

Hallo Efteling-fans,

Aangezien het as zondag nog lekker weer word en de efteling voor de laatste dag open is, willen mijn vriend en ik graag er naar toe. Denken jullie dat het erg druk gaat worden zo de laatse dag van het seizoen? En zouden alle attracties nog open zijn?

Groetjes,

Susan

• Prins Maurice

Ja het wordt waarschijnlijk erg druk en ja, alle attracties zijn open. :)

• Sonja van Mourik Thelen

ik denk ook dat het wel heel erg druk zal zijn.

maar ondanks de drukte alvast veel plezier.

• Stefanie

Aansluitend vraagje dan:

Vorig jaar was de laatste theatershow best wel bijzonder volgens een kennis van ons. Zou dat dit jaar weer zo zijn?

Groetjes,

Stefanie

• Angie

Vorig jaar was de laatste voorstelling van de WES (=Wonderlijke Efteling Show) in het theater ook daadwerkelijk de allerlaatste voorstelling van die show. De show kwam daarmee na drie jaar definitief ten einde. Dit zal ongetwijfeld bijgedragen hebben aan de bijzondere sfeer tijdens deze voorstelling. Dit jaar verwacht ik dat niet echt, aangezien de huidige show volgend jaar weer terugkomt. Het is dus (nog) niet echt de allerlaatste show zoals dat vorig jaar bij de WES het geval was.

• Stefanie

Ik had begrepen dat deze show alleen dit jaar in het theater speelde vanwege de hele hans christian andersen sfeer… of ligt dit nou aan mij? :S

• Angie

Stefanie schreef:

>

> Ik had begrepen dat deze show alleen dit jaar in het theater

> speelde vanwege de hele hans christian andersen sfeer… of

> ligt dit nou aan mij? :S

Ligt niet aan jou hoor ;-). Aanvankelijk was het inderdaad de bedoeling dat deze show slechts één jaar zou spelen in het theater. In de loop van het afgelopen seizoen is echter besloten deze show nog een jaar langer te laten draaien. Als het goed is zou hij dan ook alsnog op cd/dvd uitgebracht worden. Ik hoop dat dit inderdaad gaat gebeuren, want ik vind het een geweldige show. Ik ga morgen zeker proberen de laatste voorstelling van dit seizoen bij te wonen.

• Stefanie

Ik ook, ik zorg in ieder geval wel dat ik er ruim vantevoren sta :D

• Nanne

Inmiddels is deze zeer drukke dag dus om.

Ik heb weinig atracties kunnen doen het was overal bomvol. ook bij het entertainment en bij het theater. Ik heb we de laatste show kunnen zien. echty bijzonder vond ik het niet, ik vond het wel een herrie en niet fijn om de show te kunnen volgen.

• Angie

Nanne schreef:

>

> Inmiddels is deze zeer drukke dag dus om.

> Ik heb weinig atracties kunnen doen het was overal bomvol.

> ook bij het entertainment en bij het theater. Ik heb we de

> laatste show kunnen zien. echty bijzonder vond ik het niet,

> ik vond het wel een herrie en niet fijn om de show te kunnen

> volgen.

Het was inderdaad erg druk in het park vandaag. Qua weer en drukte leek het wel een dag in het hoogseizoen i.p.v. een dag in de herfst. Door de lange wachtrijen inderdaad weinig attracties gedaan, maar dat maakte me niet uit. Het was gewoon heerlijk om met dit prachtige weer in het park rond te lopen en te genieten van de herfstkleuren en -geuren.

Ook ik heb de laatste show van de Efteling Sprookjes Show in het theater bijgewoond en ik vond hem wel erg leuk. Dit werd uiteraard grootdeels veroorzaakt door het optreden van Gerhard (boekhouder van Fabelstein), die weer geweldig was. Het dak ging er af tijdens de laatste show die tot de nok toe vol zat. Er zaten kleine grappige dingetjes in de show die er ‘normaal’ niet in zitten. En aan het einde kreeg de cast een staande ovatie van het publiek en bleven ze uiteraard langer op het podium staan dan ze normaal gesproken doen. Dit alles terwijl er van die glitter dingen naar beneden kwamen dwarrelen.

Kortom, ik vond het een zeer geslaagde slotdag van een leuk Efteling seizoen. Volgend jaar weer een abonnement voor mij :-).