Nanne schreef:
>
> Inmiddels is deze zeer drukke dag dus om.
> Ik heb weinig atracties kunnen doen het was overal bomvol.
> ook bij het entertainment en bij het theater. Ik heb we de
> laatste show kunnen zien. echty bijzonder vond ik het niet,
> ik vond het wel een herrie en niet fijn om de show te kunnen
> volgen.
Het was inderdaad erg druk in het park vandaag. Qua weer en drukte leek het wel een dag in het hoogseizoen i.p.v. een dag in de herfst. Door de lange wachtrijen inderdaad weinig attracties gedaan, maar dat maakte me niet uit. Het was gewoon heerlijk om met dit prachtige weer in het park rond te lopen en te genieten van de herfstkleuren en -geuren.
Ook ik heb de laatste show van de Efteling Sprookjes Show in het theater bijgewoond en ik vond hem wel erg leuk. Dit werd uiteraard grootdeels veroorzaakt door het optreden van Gerhard (boekhouder van Fabelstein), die weer geweldig was. Het dak ging er af tijdens de laatste show die tot de nok toe vol zat. Er zaten kleine grappige dingetjes in de show die er ‘normaal’ niet in zitten. En aan het einde kreeg de cast een staande ovatie van het publiek en bleven ze uiteraard langer op het podium staan dan ze normaal gesproken doen. Dit alles terwijl er van die glitter dingen naar beneden kwamen dwarrelen.
Kortom, ik vond het een zeer geslaagde slotdag van een leuk Efteling seizoen. Volgend jaar weer een abonnement voor mij :-).