monsieur cannibale ingekort

• japanfan_64

Misschien wisten jullie het al, maar het liedje van Monsieur Cannibale wordt niet meer volledig gedraaid! Het stopt onverwachts, dan hoor wat afrikaanse geluiden, en het begint weer opnieuw, zucht……

• Stefanie

Dat is al minstens een maand of 3, ik vind het niet zo heel erg hoor, alleen die drumgeluiden passen er niet echt bij, doet me eerder denken aan een spelshow waar de tijd van afgelopen is :D

• Hilde

het is wel heeeeeel irritant als je daar op een bankje op iemand zit te wachten….

• Djenghis

Om heel eerlijk te zijn is het me totaal niet opgevallen, terwijl we er bij ons laatste bezoek toch nog 2 keer in zijn geweest. Zal er volgende keer - al duurt dat natuurlijk nog een poosje - eens op letten.

• Nanne

tja, ik vind het wel irri. steeds het zelfde beginstukje van het liedje hoor je, terwijl het hele nummer beter is. en die kermisgeluiden vind ik echt dom!

Tja verder wist ik dit ook al langere tijd, maar vind het niet echt een verbetering.

• Gemma

Ja, dat deuntje tussendoor is echt zwaar irritant te noemen!!!!! Bovendien is het jammer dat het liedje stopt… En ja, ik wist het ook al langer…

• Vogel Rob

Ja, dat is al een half jaar lang zo.