Boek der 7 waarheden

• Eftelgek...

Hoi mede-Efteling verslaafden, ik heb een vraagje. Zoals vast wel meer onder jullie sta ik ingeschreven in het boek der 7 waarheden en krijg om de zoveel tijd iets leuk opgestuurd van de Efteling. Nu zijn we pas verhuisd en ik wilde het adres wijzigen op de efteling-site. Maar ik kan dus wel mijn naam veranderen (?) maar niet eens de plaats waar ik woon! Klopt dat en hebben meer mensen hier last van?

• Sonja van Mourik Thelen

Ik heb ook gegevens aangepast in het boek der zeven waarheden.

Ik kon gewoon alles veranderen. Er werd eerst naar e mail adres en wachtwoord gevraagt en vervolgens kon ik alles weizigen.

Ik heb naam en adres geweizigd maar de plaats moest gewoon hetzelfde blijven, dus ik weet niet of het was gelukt als ik ook de plaats moest veranderen, maar het ging allemaal goed.

Naar het nieuwe adres is ook al de kaart van tita tovenaar gestuurd, dus dat was het bewijs dat het echt goed is gegaan.

Als het steeds blijft mislukken dan zou ik even naar de klantenservice bellen van de efteling, zij kunnen dan misschien wel de gegevens veranderen.

succes.

• Lotje

Ik heb net ook mijn gegevens moeten veranderen en stuitte op hetzelfde probleem. Wat je moet doen is de postcode en het huisnummer wijzigen en dan zoekt ie vanzelf de juiste straat- en plaatsnaam bij als je op verzenden drukt. Daarna krijg je nog een pagina waarop je dat moet bevestigen.

Succes!

Groetjes,

Lotje