even vraagje

• kevin

de dvh is die ook in de winter open volgend jaar 2006 2007

• kevin

en mag ik er weer op is erg lastig berichtjes plaatsen op school

erg erg bedankt

• Eftelfreak

Denk het niet, aangezien er een water gedeelte in zit lijkt me dit niet bevoordelijk voor de baan, noch de bezoekers. En het ligt in het ruigrijk dat sowieso gesloten is//

• Efteling-Stagiair

Dit jaar, de aankomende winterefteling is het ruigrijk wel geopened echter niet alle attracties zijn open.

groetjes.

• Kevin Olfers

Hey Naam Genoot,,

In het huis van de vijf zintuigen zijn de bekende 3 spiegelbollen geplaatst evenals het bord met welke attracties er open zijn. Dit jaar is bijzonder dat een deel van het Ruigrijk geopend is. De Game Gallery, Polka Marina en “bij goed weer” De halve Mean zijn open. Ook Kinder Winter Wonderland is dit jaar verplaatst naar een andere locatie ivm. de bouw van De Vliegende Hollander ( Kinder Winter Wonderland staat rechts van de lickebaard achter de python )

Ik hoop dat ik je genoeg heb geinformeerd hier over..

• Robin

ik heb ghoort dat het de bedoeling wel is om hem open te stellen in de winter efteling 2006/2007. dus ben beniewd bij de efteling weet je het maar nooit

• Eftelfreak

De kans lijkt me vrij klein maarja alles kan he. En wie gaat er in dan ? er zit een splash effect in , dat wil niemand in de winter hoor nat worden.

• efteltje

de splash krijgt waarschijnlijk een regelbare waterhoogte bak. als je snap wat ik bedoel.

• Eftelfreak

Ja ok maar feit blijft zal de attractie tegen vorst kunnen ?

• Vogel Rob

Eftelfreak schreef:

> er zit een splash effect in , dat wil niemand in

> de winter hoor nat worden.

De Vliegende Hollander gaat gewoon open in de winter, en het hoeft helemaal niet de bedoeling te zijn dat je daadwerkelijk nat wordt, je kan bij zulk soort moderne attracties het waterpeil zo instellen dat je niet nat wordt, dat lijkt me dan vrij logisch in de winter.

Vogel Rob