rangenverdeling

• Stefanie

Hoi iedereen,

Ik ben van plan om een kaartje te reserveren voor Titatovenaar, maar aangezien ik nog nooit een “officiële” theatershow heb bezocht in het eftelingtheater, weet ik ook niet hoe de rangenverdeling daar loopt. Ik ben van plan een kaartje voor de 2e rang te kopen, maar zou iemand mij misschien kunnen uitleggen van welke rij tot welke rij dit loopt? Het enige wat ik van de rijen weet, is dat de rijnummers in het midden van 8 (of 9) tot 21 gaan.

Alvast erg bedankt!

Groetjes, Stefanie

• Silvia

Stefanie schreef:

>

> Hoi iedereen,

>

> Ik ben van plan om een kaartje te reserveren voor

> Titatovenaar, maar aangezien ik nog nooit een “officiële”

> theatershow heb bezocht in het eftelingtheater, weet ik ook

> niet hoe de rangenverdeling daar loopt. Ik ben van plan een

> kaartje voor de 2e rang te kopen, maar zou iemand mij

> misschien kunnen uitleggen van welke rij tot welke rij dit

> loopt? Het enige wat ik van de rijen weet, is dat de

> rijnummers in het midden van 8 (of 9) tot 21 gaan.

>

> Alvast erg bedankt!

>

> Groetjes, Stefanie

Hoe het zit met de rangen en rijen weet ik niet.Heb je al gevraagd bij de Efteling?

Wij hebben eerste rang geboekt en wij komen op rij 13 te zitten. Dit schijnt net achter het “gelüid” te zitten.Je as wel eens inhet theater zelf geweest?

• Pepper

Bij de gastenservice hebben ze een mooi plattegrondje van de zaal waar je op kan kijken welke stoel welke rang is. Je kunt zo je eigen rang, rij en stoel bepalen. Als je via internet reserveert kan je alleen rang aangeven en krijg je van de Efteling een plaats aangewezen.

• Vogel Rob

1e rang is heel de zaal beneden.

2e rang is de voorste rij van het balkon.

3e rang is de rest van het balkon.

Vogel Rob

• Stefanie

Heel erg bedankt! Ik denk dat ik de efteling maar eens opbel om te vragen of ik ook zo kan doorgeven op welke rij ik dan zou willen zitten, gelukkig ken ik wel de hele indeling uit mn hoofd :D

• kevin

kan er niet iemand zoon blaatje inscannen en hier neerzetten

• Erik

Ik wil niet heel vervelend zijn, maar dat klopt eigenlijk niet.

De eerste rij van het balkon is derde rang dat weet ik heel zeker ;-)

Het achterste gedeelte van de zaal is tweede rang en balkon is verder ook 2e rang…