De nieuwe Pardoes Pop

• Nanne

Nou ken ik edward scissorhands wel (supertfantasy film) maar johnny is echt een lekker ding en deze pardoes niet haha!

Nogmaals mijn mening, ik kan nog niet echt negatief reageren eerst de werkelijke versie eens zien… Maar ik mis toch de lach en ik vond de kostuums, rood, tovenaarspak of winteroutfit altijd wel erg gezellig staan… eerst maar afwachten….

• Miriam

Zo op de foto vind ik hem erg uitdrukkingsloos. Met andere woorden niet mooi!

groetjes Miriam

• BreBart

Ondanks dat mijn foto hierboven nog steeds niet direct mooi vind, moet ik wel zeggen dat het went. Tenslotte zijn er door de meer doorwinterde Eftelingfans al vele jaren smeekbeden geweest om een Pardoes te krijgen met een echt karakter, een echte uitstraling. Ondanks dat de uitstraling volgens mij niet direct zo goed is, heeft deze pop wel iets.

Je ziet er vlugger een “persoon” in dan in de versie die we eerder hadden. Weliswaar vind ik het maar een weinig vrolijkheid uitstralende figuur, maar het heeft wel iets. De ogen lijken zo groot en schattig, in het grote hoofd met de voorzichtige glimlach. Al moet ik eerlijk bekennen dat hij voor mij er nog altijd blijft uitzien als een figuur dat elk moment in tranen kan uitbarsten…

Maar nu hebben we tenminste eindelijk de versie van de vele folders ook in het echt kunnen zien! ;)

• BreBart

Daar sommige mensen op diverse fora menen dat de foto getruceerd zou kunnen zijn, post ik het volgende. Namelijk de origele scan die ik had genomen voor een collegaforum!

Let wel op, dit is een grote foto!

Ik hoop dat hiermee elke overblijvende twijfel over de echtheid van de foto verdwenen is!

• Hilde

Ik vind hem er nu wel iets minder ‘Disney- achtig uitzien. Dus op dat punt vind ik het wel “”“beter”“” Ik ben nooit een pardoes fan geweest dus echt geweldig vind ik het niet. Op de wikkel van het fotoboekje stond hij trouwens ook al in een min of meer ’afgeslankte'(gefacelitte) versie.

• Kaatje

Ondanks het feit dat ik de nieuwe Pardoes niet heel lelijk vind, ben ik toch absoluut geen voorstander van deze nieuwe variant. Ik vind hem nu zo saai… maar misschien dat ik er later anders tegenaan kijk, als ik alweer wat meer aan hem gewend ben.

• stannekke

sorrie hoor ik ben fan (nou zo kan je ook nie noemen) maar ik vin padoes leuk. maar dit vink gewoon eng. heb het plaatje aan mijn nichtje van 3 laten zien. ook die vind de efteling helemaal geweldig. maar die von pardoes (winter editie ech super eng.)

• hugo v d L D junior

Die pop doet me aan E.T denken. wat een gedrocht.