Nu het weer bijna kerst is, zitten we thuis weer te bedenken wat we kunnen doen. De Winter Efteling is al geopperd (tweede kerstdag), maar natuurlijk is dat behoorlijk prijzig (zijn voor entree bijna 100 euro kwijt, slik). Dat wordt dus niet duur uit eten gaan.

Nu heb ik begrepen dat er in het Caroussel gebouw een soort pannenkoekenhuis zal zijn. Ik heb óók begrepen, dat je niet gewoon een pannenkoek koopt, maar dat het een “onbeperkt” pannenkoeken eten zal zijn. Tja…hoeveel pannenkoeken kan een mens op? Maar goed, nu vraag ik mij af, hoeveel dit ongeveer zal kosten. Paar jaar geleden aten we een Javaans buffet op tweede kerstdag in de Efteling en sjemig de peming, dat wás toch duur zeg! Nu willen we wel zeker weten, dat het niet weer zo schrikbarend duur uit zal gaan vallen :D.

Vandaar de vraag: heeft iemand hier een idee van de prijzen van het pannenkoeken eten? Zag wel wat arrangementen op de site van de Efteling, maar dit is voor groepen vanaf 20 personen. Mijn gezin heeft maar 4 mensen te bergen ;).

Alvast bedankt :).

gr Monique