jaarverslag/info

• Charlie

Kan iemand mij misschien helpen aan specifieke informatie over het Efteling Hotel? Ik heb nl. het hotel gekozen voor mijn stakeholdersanalyse (vak Marketing van mijn studie). De Efteling zelf zegt dergelijke info niet uit te reiken. Heeft iemand misschien beschikking tot het jaarverslag en/of andere Efteling Hotel-info??? Thanks!

• Ad

De Efteling zal uit o.a. concurrentieoverwegingen geen aparte gegevens verstrekken over het hotel. Via de kamer van koophandel kun je tegen betaling wel een jaarverslag of jaarrekening krijgen. Ik ben bang dat ze ook hier geen uitsplitsing van hotel park en golf hebben gemaakt

• John

Ad schreef:

>

> De Efteling zal uit o.a. concurrentieoverwegingen geen aparte

> gegevens verstrekken over het hotel. Via de kamer van

> koophandel kun je tegen betaling wel een jaarverslag of

> jaarrekening krijgen. Ik ben bang dat ze ook hier geen

> uitsplitsing van hotel park en golf hebben gemaakt

Efteling-hotel en Efteling-golf zijn wel gesplits opgenomen in het jaarverslag over 2004.

helaas vind ik het niet gepast je dit verslag toe te sturen.

• Pepper

John schreef:

>

>

> Efteling-hotel en Efteling-golf zijn wel gesplits opgenomen

> in het jaarverslag over 2004.

> helaas vind ik het niet gepast je dit verslag toe te sturen.

Zeg dan niks…

• Eftelfreak

Pepper schreef:

>

> John schreef:

> >

> >

> > Efteling-hotel en Efteling-golf zijn wel gesplits opgenomen

> > in het jaarverslag over 2004.

> > helaas vind ik het niet gepast je dit verslag toe te sturen.

>

> Zeg dan niks…

>

Plaats dan geen spam voor andere fora …..

• Pepper

Het is gewoon een plaatje/smiley waaraan je alleen aan het adres kan zien waar hij vandaan komt…. Normaal is dit niet zichtbaar zonder extra handelen. Een smiley is toch niet verboden…

Maar zullen we verder maar ontopic blijven? ;)

• Erik

Die cijfers zijn aardig openbaar anders… Ik heb zelf hotelmanagement gedaan en je wordt door scholen verplicht dit soort gegevens aan bedrijven te vragen die dat op hun beurt niet zomaar aan de eerste de beste student mee willen geven.

Het is en blijft lastig…

Overigens worden die jaarverslagen van de Efteling gewoonweg gedrukt bij de drukker in een prachtige opmaak als je niet beter wist zou je denken dat ze zo zouden worden verkocht in de Efteldingen… :-S

• BreBart

Zulke zaken tracht je het best via de Efteling te bekomen, best maak je eens een soort dossier klaar waarmee je aantoont waarvoor je de informatie gaat gebruiken. Want zoals er hier al verschillende keren is gemeld, de jaarverslagen worden niet zomaar met iedereen mee gegeven.

Je kan het ook natuurlijk altijd trachten te vragen via Efteling medewerkers achter de schermen, maar dat is ook weer vrij omslachtig als je daar niemand kent! ;)

• PeC

BreBart schreef:

>

> Want zoals er hier

> al verschillende keren is gemeld, de jaarverslagen worden

> niet zomaar met iedereen mee gegeven.

Wat een klinkklare onzin! Je bent in nederland als BV verplicht je jaarverslagen te deponeren bij de Kamer van Koophandel, iedereen heeft vervolgens de vrijheid om deze gegevens, tegen een kleine vergoeding (€ 2.35 naar ik meen) op te vragen.

Het opvragen bij de KvK kan door langs te gaan, telefonisch of schriftelijk.

• Ad

Dat bedoel ik met concurrentie-overwegingen. Misschien zijn ze intern bij de Efteling uitgesplitst ( zou het raar vinden als het niet zo was). En anders (zie P eC) gewoon opvragen bij de kamer van koophandel.