Ongeluk bij voorstelling Tita Tovenaar

• Justice27

Hoi mensen,

Na lange tijd ben ik weer eens op het forum. Gisterenavond was ik bij de voorstelling van Tita Tovenaar, maar daar ging wat mis! In de scène, waar Kwark en Tika op de Grobbeweide landen, maakte Tika een rare duikel toen ze van de bezem afsprong. In eerste instantie bleef ze zitten, hoofd voorover gebogen, maar ze speelde door, al was aan de tegenspelers te merken dat het niet ging zoals het moest, maar wij als publiek merkten in eerste instantie niets.

Net toen ze zei: “Dan doe ik dit en alles staat stil”, kwam er een woordvoerster op het toneel die aankondigde dat er een “technische storing” was die ongeveer tien minuten zou gaan duren. Joris Lutz grapte nog: “Moeten wij hier dan 10 minuten zo stil blijven staan?” Daarop verlieten alle spelers het toneel, het zaallicht ging aan en iedereen vroeg zich af of dit erbij hoorde.

Al gauw gingen mensen opstaan en de zaal verlaten, maar de Eftelingmedewerkers lieten alleen mensen door die moesten plassen, het was tenslotte geen pauze. Na ruim 10 minuten kwamen de beide Grobbebollen het toneel op, die vertelden dat Tika een armblessure had en dat ze met de kinderen liedjes kwamen zingen. De stemming kwam er goed in en al gauw schalde het Titatovenaarlied door de zaal. De grobbebollen deden flink hun best en na uiteindelijk een minuut of 25, ging de voorstelling door, met een Tika die haar linkerarm in wit verband of gips had.

Hilariteit in de zaal toen ze in de lach schoot toen er gezongen werd “soms gaat het wel eens verkeerd”. Hulde aan deze doorzetster en hulde aan de Efteling die na afloop alle kinderen liet kiezen uit de CD-single of een zakje snoep, als dank voor het wachten.

Alles bij elkaar toch een leuke avond gehad, al vielen sommige kindjes wel (sommige letterlijk!) om van vermoeidheid!

Groetjes,

Justice27

• Kevin Olfers

Hey Justice,

Leuk dat je ons op de hoogte houd wat er gisteren zich afspeelde daar. heb jij dat ook een keertje meegemaakt he.. Maaru wat vond je zelf van de show? Ik hoor t zo wel

Groetjes Kevin

• Maurice

Ik ben vandaag geweest, en we hadden Manon gewoon als Tika, en ze speelde (volgens mij) zoals het hoorde! Keurig opgelost dus! :)

• Vogel Rob

Ik was er op 3 december, en manon liep toen in het verband (wel gecamoufleerd natuurlijk), het viel niet zo op

Vogel Rob