Winter Efteling

• Hilde

Hoe was het eerste Efteling winter weekend?

Zelf ben ik nog nooit naar de winter efteling geweest. Nu wil ik wel heel graag gaan. maar omdat ik mijn zoontje van 2 me heb en (liever) dus niet ueren in de rij ga staat. heb ik een vraag:wanneer kunen wij het beste gaan?" Normaal gesproken staat er een kalendertje op de efteling website, maar dat staat nu dus niet. Hebben jullie een idee?

Groetjes Hilde.

• calimero

Hoi Hoi

de weekende voor de kerst en na de kerstvakantie zijn meestal gezellig druk dus niet uren wachtend. De kerstdagen en dan vooral tweede kerst is heel druk. ook dagen dat er sneeuw zou kunnen liggen we zijn geen weervoorspellers he zijn ook meestal leoi druk omdat men het dan nog mooier vindt. In de kerstvakantie kan het wle druk zijn want de winter efteling word steeds populairder maar er is heel veel extra entertainment dus dat ergoed het wachten bij de atrakties wel weer.

Er zijn ook drie zaterdagend at de efetling tot 24 uur open is. Groetjes Calimero

• ceciel

en als je gaat je kleintje lekker inpakken

meestal zitten die in een wandelwagen en bewegen erg weinig

soms vergeten mensen dat wel eens

verder is de winter efteling erg mooi om eens mee te maken

groetjes ceciel

• Pepper

calimero schreef:

>

> Er zijn ook drie zaterdagend at de efetling tot 24 uur open

> is. Groetjes Calimero

Effe je huiswerk wat beter doen; de zaterdagen in januari (7, 14 en 21) zijn ze tot 22 uur open.

• mama 2 kanjers

Wij gaan altijd op oudjaarsdag..is dan tot 18.00 open..is tot nu toe altijd goed te doen geweest!!mensen gaan dan vaak andere dingen doen..