Pirana-beeldje

• Jaap van Wijk

Wisten jullie dat er ooit een beeldje van de Efteling was verkocht met afbeelding van de Pirana?

Ik vind dit wel erg toffe beeldje!

• Angie

Jaap van Wijk schreef:

>

> Wisten jullie dat er ooit een beeldje van de Efteling was

> verkocht met afbeelding van de Pirana?

Tot voor kort wist ik niet dat het getoonde beeldje ooit verkocht was in de Efteling , maar recentelijk werd het te koop aangeboden op Ebay. Dus sindsdien weet ik er wel van :-). Ik vind het persoonlijk een erg leuk beeldje en erg jammer dat er tegenwoordig niet meer van dit soort leuke souvernirs verkocht worden in het park. Ik begreep overigens uit de advertentie op Ebay dat het getoonde beeldje een asbak is. Ik verwacht dat de Efteling vandaag de dag geen asbakken meer zal verkopen als souvernir, maar neemt niet weg dat een beeldje van een Piranãbootje echt erg leuk is.

• Eftelfreak

Ik vraag me af of dit echt van de Efteling is , ik heb zo m'n twijfels daar ik nergens logo's ofzo zie. Het zou net zo goeds van een andere baan kunnen zijn.

• Jaap van Wijk

Het is inderdaad niet goed te zien, maar aan de gele rand van de bootje zie je naam Efteling en Pirana staan en als versiersels de tekens die je op de muren van de baan ziet.

• Nils

Het is wel degelijk door de Efteling verkocht geweest. En het is geen beeldje, maar een asbak.

Groet,

Nils