tita tovenaar...

• mama 2 kanjers

naar aanleiding van mijn vraag een tijdje geleden over de musical,(wat uiteindelijk verwijdert werd??),wil ik even zeggen dat ik gisteren geweest ben bij tita tovenaar..ik vond het erg leuk!!en belangrijker nog..de meiden waren ook heel enthousiast!Er zat humor in..het was enthousiast,en er werd erg mooi en goed gezongen!

oke,geen hoogstaande technieken..maar wat dat betreft zijn we inmiddels ook wel erg verwend?

enne…de stoelen???Ik heb idd van mijn ene bil op de andere zitten wippen..niet echt fijn!!Zaten erg recht ook…

• Angie

Leuk om te horen wat jullie van de musical vonden. Ik heb zelf kaartjes gehaald voor 28 januari. Ik moet nog even wachten dus, maar ik heb er veel zin in. En dat die stoelen niet echt lekker zitten, dat heb ik bij Doornroosje en De Kleine Zeemeermin inderdaad ook ervaren. Voor een voorstelling van een half uur, zoals de Efteling Sprookjes Show, is het prima te doen, maar voor een langere voorstelling is het toch wel afzien.

Raar overigens dat je vorige bericht uiteindelijk verwijderd is :?.

• Gemma

Idd over die stoelen ben ik het helemaal eens!! Verschrikkelijk! De parkshow gaat nog, maar 2 a 2,5uur daar zitten: wat een verschrikking!

• debbie

Wij vinden de musical ook erg leuk. Goed gespeeld en gezongen. Mijn vriend had ook pijn van de stoelen maar zelf had ik nergens last van.mama 2 kanjers schreef:

>

> naar aanleiding van mijn vraag een tijdje geleden over de

> musical,(wat uiteindelijk verwijdert werd??),wil ik even

> zeggen dat ik gisteren geweest ben bij tita tovenaar..ik vond

> het erg leuk!!en belangrijker nog..de meiden waren ook heel

> enthousiast!Er zat humor in..het was enthousiast,en er werd

> erg mooi en goed gezongen!

> oke,geen hoogstaande technieken..maar wat dat betreft zijn we

> inmiddels ook wel erg verwend?

>

> enne…de stoelen???Ik heb idd van mijn ene bil op de andere

> zitten wippen..niet echt fijn!!Zaten erg recht ook…

• mama 2 kanjers

ja,vond ik ook vreemd,ik zag op mijn werk dat er reacties waren geplaatst,maar voor ik ze thuis wilde lezen was de hele topic weg…(zullen de reacties niet al te gezellig zijn geweest??)ik heb de mail beheerder nog gemaild over waarom,maar geen bericht gekregen.

maar in ieder geval,het was erg leuk!!dus verheug je maar alvast op de 28e en tja..neem een zacht kussen mee??haha..

• Sonja van Mourik Thelen

Fijn dat je het erg leuk vond.

Ik ga zeker ook, maar weet nog niet precies wanneer.

Ik heb van de week bij Ivo Niehe een heel klein mini stukje gezien van de musical en een paar seconden waren de grobbebollen in de studio, maar dit was voor mij al genoeg om er al erg veel zin in te hebben.

• calimero

Die stoelen zijn inderdaad een regelrechte ramp maar helaas kunnen er geen andere soot in de zaal worden geplaats. Deze “stoelbanken”kunnen in hun geheel als een hamonica ingeklapt worden waardoor er een hele grote lege zaal over blijft waar gala's en diners gegeven kunnen worden. Maar jammer dat je als musicalbezoeker de dupe van word. Dit houdt me ook tegen om te gaan dit jaar. je komt er gebroken uit.

• Kleinduimpje

calimero schreef:

>

> Die stoelen zijn inderdaad een regelrechte ramp maar helaas

> kunnen er geen andere soot in de zaal worden geplaats. Deze

> “stoelbanken”kunnen in hun geheel als een hamonica ingeklapt

> worden waardoor er een hele grote lege zaal over blijft waar

> gala's en diners gegeven kunnen worden. Maar jammer dat je

> als musicalbezoeker de dupe van word. Dit houdt me ook tegen

> om te gaan dit jaar. je komt er gebroken uit.

Is het echt zó erg dat dat een reden is om er niet heen te gaan? Wat is dan precies het probleem? Zitten ze zo hard of zo? Nu kan ik sowieso al niet lang op een harde ondergrond zitten, dus dan is het voor mij waarschijnlijk helemáál niet te doen… :(

• Kleinduimpje

Kleinduimpje schreef:

> Is het echt zó erg dat dat een reden is om er niet heen te

> gaan? Wat is dan precies het probleem? Zitten ze zo hard of

> zo? Nu kan ik sowieso al niet lang op een harde ondergrond

> zitten, dus dan is het voor mij waarschijnlijk helemáál niet

> te doen… :(

Gaarne reacties op m'n vraagjes. Ik zou nl. echt graag willen gaan maar heb ook echt in wat netter Nederlands een “gevoelige derrière”… ;)

• tannie02

Kleinduimpje, de stoelen zijn hard en de rugleuning kaarsrecht. Zelf had ik nergens last van, maar mijn vriend had wel pijn. Ik weet niet of het voor jou, een reden is om niet te gaan, kan alleen maar zeggen dat ik zelf er geen last van had, (weet niet of het te maken heeft dat ik klein ben 1.60) en mijn vriend, hij is erg lang 1.98 wel.

Het enige wat ik kan melden is, de musical duurd best wel lang 2 uur als het niet langer is, er zit een pauze in. Het verhaal is erg leuk en het zingen is super mooi. Kortom ik heb genoten, de hele musical.

Sorry, ik kan je dus niet goed adviseren.Kleinduimpje schreef:

>

> Kleinduimpje schreef:

>

> > Is het echt zó erg dat dat een reden is om er niet heen te

> > gaan? Wat is dan precies het probleem? Zitten ze zo hard of

> > zo? Nu kan ik sowieso al niet lang op een harde ondergrond

> > zitten, dus dan is het voor mij waarschijnlijk helemáál niet

> > te doen… :(

>

> Gaarne reacties op m'n vraagjes. Ik zou nl. echt graag willen

> gaan maar heb ook echt in wat netter Nederlands een